ViktorBravo Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Min tricks er: Drikk, går på dansegulvet, finn en å danse med og gjør det hun gjør. Funker alltid Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Har du sett "My name is Earl" så har du nokk sett hvor rått robodance er! GO EARL, GO EARL ... IT'S YOUR BIRTHDAY, IT'S YOUR BIRTHDAY. Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Har du sett "My name is Earl" så har du nokk sett hvor rått robodance er! GO EARL, GO EARL ... IT'S YOUR BIRTHDAY, IT'S YOUR BIRTHDAY. Se filmen hos Youtube :!: Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Jeg drikker til jeg er sånn passe, kaster meg ut på dansegulvet der jeg står å hopper og og ned og veiver med armene. Vanskeligere er det ikke Endret 4. januar 2010 av Dernel Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 @ViktorBravo: Ikke den jeg tenkte på, men nesten. Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 @ViktorBravo: Ikke den jeg tenkte på, men nesten. Du tenkte på den med Styx sin Mr Roboto sant? Den ligger ikke på youtube lenger. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Ikke helt sikker, men var i slutten av en episode der de skulle feire Earl's bursdag. Endret 4. januar 2010 av runesole Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Techno Viking viser deg hvordan du skal danse! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Gjerne forsøk å trene litt foran speilet for å se at det ser ok ut. Jeg skulle forsøke å shuffle på en fest uten noe særlig trening. Det ble ikke så veldig bra og jeg klarte til og med å skli på et teppe så jeg gikk rett på snørra. Imponerte ikke damene for å si det sånn. Så tren litt foran speilet og se opp for løse tepper. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg drikker til jeg begynner å veie med armene å beina går av seg selv, blir mest rave, holder i noen timer før jeg sovner under et bord eller noe Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 En liten lesson fra filmen Hitch: Denne funker gull for nybegynneren.. Begynn med den, og føl deg frem til rytmen så slenger du inn et ben her, og en arm der, og vips så danser du. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 http://www.clubbintechniques101.com/ Lenke til kommentar
digernes Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 bump . Det jeg bruker å gjøre er å gjøre det samme som de rundt meg. Bare se på hva andre gjør og gjør akkurat det samme. Men om du ser usikker ut når du gjør det, kan det fort bli litt småflaut. Om du har god nok selvtillit går det nokk supert LYKKE TIL! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå