Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) når jeg slår på maskinen så startet min eksterne WD ett eller annet på 250GB slik den har gjort i flere år nå. når jeg trykker på ikonet jeg har laget for den så får jeg denne meldingen jeg tenkte at det kanskje var USB kortet som var litt løst så jeg slo av maskinen, åpnet den og satt kortet godt i. jeg har prøvd å koble den i andre USB porter, og å koble den i etter at maskinen har startet. den slår seg på, men det eneste den gjør er å gå sakte og å lage en slags pipelyd. jeg oppdaterte utorrent i dag, og det var etter det at disken ikke ville mer. utorrent låste seg selv og nettet på maskinen. Endret 3. januar 2010 av Slettet-T9cKWhDpN0 Lenke til kommentar
bugking5 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Har du prøvd å formatere den? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 hvordan skal jeg gjøre det når jeg ikke får kontakt med den? vil jo helst ikke miste filene på den. Lenke til kommentar
bugking5 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 du kan bruke "GetDataBack" viss du vil ta en backup av filene. HDD vises vel et sted? Begynner å bli litt sent så kan hende jeg havner langt utpå jordet xD Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 jeg trykker på "min datamaskin" men det er ingen disk der. jeg har koblet til ei minnepenn, og den vises. får prøve å koble disken til en annen maskin i morgen. Lenke til kommentar
bugking5 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 et dumt spørsmål....lyser den eksterne harddisken?^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 den den lyser og slår seg på sammen med PCen, men den slås ikke av sammen med den nå. Lenke til kommentar
bugking5 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Leste at du har sjekke USB kabelen som går inn i pc'en men har du sjekke enden som går inn i HDD også? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 ja jeg har tatt den ut og inn. presset godt på. Lenke til kommentar
bugking5 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 ta en hammer og knus den så går du på komplett og kjøper ny ; ) alvorlig: hmm hvilket filsystem er det på den? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) husker ikke hva det heter, men det er det som ikke takler filer større enn 4gb. edit: er det mulig å skrive inn en kommando om å formatere den? Endret 20. desember 2009 av Slettet-T9cKWhDpN0 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå