Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Damen er eldre enn mannen, helt ok?

Gjest Aeneas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Ho ho. Jeg lurer på det samme . Jeg er 50+, kan jeg ha et forhold med en mann som er 8 år yngre?

"Kan jeg"? Og hvem er det du søker tillatelse fra?

For min del (er jente) så kunne jeg ikke tenkt meg noen yngre (pga. umodenhet). Men det varierer vel fra person til person hvor moden de er, uansett er det ikke det det kommer an på, men hvor godt to personer passer sammen.

Lenke til kommentar

Hvis jeg hadde blitt single igjen, og skulle hatt meg en milf, så ville ikke jeg hatt noe av at hun skal gjøre seg mer umoden enn hun er. Det samme for yngre damer, veslevoksen adferd er lite sjarmerende. Man må ikke ha samme modenhetsnivå. Man må dele felles interesser og ha noen fellesnevnere for å holde det igang, og så hjelper det nok at folk ikke ser på deg med så jævlig rare øyne. Men jeg er en tolerant person, så for min del må folk gjerne gifte seg med oldemora si, det driter jeg i.

Lenke til kommentar
Gjest samme dilemma.
Guest_samme dilemma._* : Ikke sitt på gjerdet, ikke noe grunn til det:)

Hvorfor skal et forbanna tall ødelegge noe som kan være så ufattelig fint:)

Jeg ser poenget ditt, og jeg har tenkt det selv. Men det er vanskelig å gjøre noe som føles helt unaturlig, på en måte. Og i tillegg så er det jo andre faktorer som spiller inn, som alltid. Men det hadde nok vært enklere dersom han var født samme år, uansett hva.

Lenke til kommentar

Tenkte på alt det du sier og 8år er ganske stor forskjell, men heldigvis så prater vi om alt så de problemene som har dukket opp har vi snakket om.

Men jeg syns dette forholdet har vært mye "lettere" enn og være sammen med ei yngre jente, kanskje for at hu jeg er sammen med nå vet hva hun vil og det fikk jeg klar beskjed om fra starten av:P

Men det er lov og prøve vet du...se hvordan det går.

Funker det så funker det og omvendt, men da har du ihvertfall prøvd:)

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Aldersforskjell der damen er eldre enn mannen er vel ikke noe problem det?

Har hatt ekser som har vært 2 og 4 år eldre enn meg. Når jeg var henholdsvis 20 og 21. Mens nå er jeg 22 og ilag med noen som er 3 år yngre enn meg.

Modenhet varierer mye :)

Skal innrømme at det er litt rart å være ilag med en eldre dame, men ser ikke på det som et problem egentlig.

Mora mi for eksempel er ilag med en som er ti år yngre og de har vært samboere i de siste ti årene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...