Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Damen er eldre enn mannen, helt ok?

Gjest Aeneas

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_lurerpå_*

Hei!

Hva synes dere om at kvinnen i et forhold er eldre enn mannen? I mitt hode så passer det ikke. Gutten skal helst være eldre, 1-3år. Hvis parret er mellom 18 og 30.

Men liker nå ei som er 1,5 år eldre.

Hva synes dere maks alderforskjell burde være?

Mvh en som lurer på

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor ikke? Om du hadde vært mann hadde du sikkert blitt kalt for en kåt gris.

Hyggelig relevant svar der, ja. Om hun er 58 og han 50. Hva så? Ville vel vært det samme om det var omvendt.

Lenke til kommentar

Jeg syns det er helt ok hvis dama er eldre. Alder har lite å si, syns jeg da. Noen oppfører seg som om de går i barnehagen når de er 40, mens andre er klare for å pensjonere seg når de er 40. Folk er forskjellige :p

Og jeg har ingen max alder. Jeg faller for de jeg faller for :)

Lenke til kommentar
Gjest samme dilemma.

Jeg sitter litt i samme situasjon. Bortsett fra at jeg er den eldre jenta som er betatt av en som er et par år yngre.

Jeg har satt meg på gjerdet. Jeg vet ikke helt hvorfor, men jeg syns det blir litt sært når karen er yngre enn dama. Teit nok.

Lenke til kommentar

Helt enig med de andre, alder har ingenting å si. Har hatt både yngre og eldre kjærester.

Det som har noe å si er at dere er ca. like modne og samme stadie i livet. Funker dårlig om den ene er student og bare vil feste, mens den andre vil bygge hus og få unger :)

Endret av Xaser
Lenke til kommentar

er forlovet med ei som er 8år eldre enn meg;)

Vært sammen i snart 7 år og funker fint det :thumbup:

Og som sagt over, man må være på nokenlunde saamme plass,

Guest_samme dilemma._* : Ikke sitt på gjerdet, ikke noe grunn til det:)

Hvorfor skal et forbanna tall ødelegge noe som kan være så ufattelig fint:)

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Jeg synes det ikke finnes noen maks aldersforskjell mellom dem. Selv om det ser litt rart ut om bestemor har seg en ung gutt, en bestefar har seg en ung jente og hvis homo + aldersforskjell (den visualiserer dere selv) ..

Har selv nå en dame som er da 1 år og litt over 1 mnd. eldre enn meg selv. :love:

Er enig med den som nevnte at kjærligheten er veldig vesentlig i ett forhold.

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Jaja.. her er det motsatt. Hun som jeg er gift med er 8 år noen mnd yngre enn meg. :) Så jeg kan fortsatt påberope meg retten til å være sammen med ei dame som fremdeles er i 20 årene. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...