Gjest Guest_lurerpå_* Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Hei! Hva synes dere om at kvinnen i et forhold er eldre enn mannen? I mitt hode så passer det ikke. Gutten skal helst være eldre, 1-3år. Hvis parret er mellom 18 og 30. Men liker nå ei som er 1,5 år eldre. Hva synes dere maks alderforskjell burde være? Mvh en som lurer på Lenke til kommentar
Gjest Dame50+ Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Ho ho. Jeg lurer på det samme . Jeg er 50+, kan jeg ha et forhold med en mann som er 8 år yngre? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Hvorfor ikke? Om du hadde vært mann hadde du sikkert blitt kalt for en kåt gris. Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Alderen til den eldste delt på to pluss syv... Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Hvorfor ikke? Om du hadde vært mann hadde du sikkert blitt kalt for en kåt gris. Hyggelig relevant svar der, ja. Om hun er 58 og han 50. Hva så? Ville vel vært det samme om det var omvendt. Lenke til kommentar
Gjest Mann21 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg syns det er helt ok hvis dama er eldre. Alder har lite å si, syns jeg da. Noen oppfører seg som om de går i barnehagen når de er 40, mens andre er klare for å pensjonere seg når de er 40. Folk er forskjellige Og jeg har ingen max alder. Jeg faller for de jeg faller for Lenke til kommentar
Gjest samme dilemma. Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg sitter litt i samme situasjon. Bortsett fra at jeg er den eldre jenta som er betatt av en som er et par år yngre. Jeg har satt meg på gjerdet. Jeg vet ikke helt hvorfor, men jeg syns det blir litt sært når karen er yngre enn dama. Teit nok. Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Har dame som er 3,5 år eldre enn meg, og det funker helt flott. Bare å kjøre på, ingen problem Alder har ikke så mye å si, er bare et tall, det er heller det mentale nivået dere er på som har betydning. Lenke til kommentar
RasmusThe1 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Alder har ingenting å si i et forhold, det er bare tall som Natanua sier. Ikke la alder komme imellom deg og drømmedama. For min del kunne dama mi vært noen år eldre. Lenke til kommentar
Xaser Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Helt enig med de andre, alder har ingenting å si. Har hatt både yngre og eldre kjærester. Det som har noe å si er at dere er ca. like modne og samme stadie i livet. Funker dårlig om den ene er student og bare vil feste, mens den andre vil bygge hus og få unger Endret 20. desember 2009 av Xaser Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) er forlovet med ei som er 8år eldre enn meg;) Vært sammen i snart 7 år og funker fint det Og som sagt over, man må være på nokenlunde saamme plass, Guest_samme dilemma._* : Ikke sitt på gjerdet, ikke noe grunn til det:) Hvorfor skal et forbanna tall ødelegge noe som kan være så ufattelig fint:) Endret 20. desember 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
G Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg synes det ikke finnes noen maks aldersforskjell mellom dem. Selv om det ser litt rart ut om bestemor har seg en ung gutt, en bestefar har seg en ung jente og hvis homo + aldersforskjell (den visualiserer dere selv) .. Har selv nå en dame som er da 1 år og litt over 1 mnd. eldre enn meg selv. Er enig med den som nevnte at kjærligheten er veldig vesentlig i ett forhold. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Elsker man noen så er det trist at noe sånt som alder skal ødelegge Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Gjest Guest_lurerpå_* Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Etter å ha lest disse svarene, tror jeg at jeg kjører på uansett Men hodet mitt sier fortsatt at mannen skal være eldre :/ Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Grunnen til det er at "Slik skal det være" , at damen er yngre altså enn mannen. Noe som en eller annen dott som har spist for mye egg har funnet på Kjør på som du sier, du vet ikke hvordan det går før du har prøvd Slet med det samme selv for og være ærlig, men har ikke angret et sekund på at jeg prøvde meg. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Det er ikke noe problem vist hun bare er noen få år eldre enn deg. Jeg holder på med ei jente som er et år og en dag eldre enn meg, går bare bra. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 har null og si om det er 1 år eller 10 år, ingen har rett til og bestemme det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Jaja.. her er det motsatt. Hun som jeg er gift med er 8 år noen mnd yngre enn meg. Så jeg kan fortsatt påberope meg retten til å være sammen med ei dame som fremdeles er i 20 årene. Lenke til kommentar
G Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 @iStereo: Om det rent kroppslige (utseende ..), heldiggris du får beholde de egenskapene noen år lenger enn meg (kvinnen +1år). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå