Gjest Guest_pondus_* Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg vet ikke hva det er som skjer, om det faktisk skjer eller om det er jeg som er føkka i hodet, men det siste året virker det som om alle kompisene mine snur meg ryggen.. de fleste av oss har vært utflytta hjemmefra en god stund, og vi møtes alle bare i ferier... har liten kontakt med de fleste bortsett fra i feriene, og det har som regel gått greit. Men nå er det som om jeg ikke er velkommen når jeg kommer hjem, det er sammenkomster etc.. Det er en skikkelig ødeleggende følelse. Jeg har hatt en rough patch de siste par årene, og kanskje ikke greid helt å være meg selv alltid. Nå virker det bare som de ler bak ryggen min, og slår internvitser jeg halvveis kan avsløre når jeg er der. vet ikke hva jeg skal gjøre med det; vanskelig å bare kutte all kontakt, alle er jo ikke sånn, men det er kanskje noen av mine beste venner som har snudd.. Kjenner det tærer voldsomt på meg. Slår meg langt ned. var bare litt aktuelt nå som det er jul... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 alle er jo ikke sånn, men det er kanskje noen av mine beste venner som har snudd.. Enkelt og greit.Glem dem og la de leve sitt eget liv. Du skriver det selv, "noen av dine BESTE venner" hadde de vært dine beste venner så hadde dem ikke gjort noe sånt. Finn deg nye venner og gi faen i de taperene der. Lenke til kommentar
digernes Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 alle er jo ikke sånn, men det er kanskje noen av mine beste venner som har snudd.. Enkelt og greit.Glem dem og la de leve sitt eget liv. Du skriver det selv, "noen av dine BESTE venner" hadde de vært dine beste venner så hadde dem ikke gjort noe sånt. Finn deg nye venner og gi faen i de taperene der. Det blir å gå litt for langt etter min mening, han VET jo ikke at de baksnakker osv.! Det er noe han tror, konfronter dem heller! Bedre det enn å unngå de, kan hende du er litt paranoid. Men om det fortsetter, er det jo klart fordel å drite i dem! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå