kong figurasjon Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Ser etter den "perfekte" kjøleløsningen til XP2500+ Barton på et NFS-7 V2.0. Ikke vannkjøling. Vil ha et godt støy/ytelsesforhold på komponentene. Så vil denne + denne + denne være et godt valg? Takker for innspill! Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Det er akkurat det jeg ville anbefalt! Kjøleribba er den beste på markedet.. vifta er krafitg og rolig og viftestyringa er tøff og bra, har denne selv og er kjempefornøyd! Har du kabinettvifter? hvis du ikke har bør du kjøpe det også.. Alt i alt et meget klokt valg! Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Rolig og rolig fru Blohm. 39dB er endel da. Men til overklokking blir det bra. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Rolig og rolig fru Blohm. 39dB er endel da. Men til overklokking blir det bra. Han kjøper jo en viftestyring..da kan han stille opp/ned hastigheten på vifta etter behov.. Lenke til kommentar
kong figurasjon Skrevet 29. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2003 Glimrende! Setter jeg cpu-viften på kanal 1? Hvis denne skrus helt ned, stopper viften da? Er litt engstelig siden jeg har "trigger-happy" unger i huset.. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Setter du den på rehobusen kan den ikke skrus av..men setter du den på fanbusen kan den skruse bare på av/5v/12v.. Lenke til kommentar
Smukken Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Nei viften stopper ikke.... Den ligger på ca. 1000 rpm (ved laveste innstilling) Lenke til kommentar
kong figurasjon Skrevet 29. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2003 Takker, skal bli en sann fornøyelse å få utstyret i hus. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå