Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hva fanden er det hun tenker!


Anbefalte innlegg

hei, alle sammen.

fant ut at jeg måtte spørre noen her inne som kanskje kunne hjelpe meg med en sak:)

her er saken: jeg har blitt ganske tiltrukket av en jente som går på skolen min, er 17 år forresten:) i alle fall så er jeg blitt litt besatt av dama, men jeg klarer ikke helt å skjønne hva hun mener/tenker om meg... ellers pleier jeg å kunne se veldig lett når det blir flørting eller ikke, men jeg må innrømme at jeg ikke helt vet hva hun her tenker på:p vi snakker ganske mye og er ganske mye sammen på skolen, men det er alltid jeg som må starte en samtale på telefonen eller msn. hun spør meg ofte om jeg vil være med på butikken i friminuttene, men jeg kan jo bare være en helt random som er, heldigvis for meg, på rette stedet til rett tid. vi har det veldig moro sammen, og kommer lett til praten. men fortsatt så vet jeg ikke helt om hun bare vil være venn med meg eller om hun vil noe annet...

 

hun små dytter bort i meg når vi liksom krangler, og har ikke noe problem og se hverandre i øynene i noen ekstra sekunder. Vi var på kino forrige helg, og jeg la merke til at hun satt mot meg med skuldrene, og leket mye med håret, men vet ikke om dette er noe hun gjør ofte:P hun satt ikke og så på meg mens hun dilla med håret, men vet ikke om det er et kriterie:D etterpå så var vi og spiste, og det var kjempe hyggelig. jeg var hjemme veldig seint, så jeg fikk ikke sakt at kino turen var koslig, og dagen etter var jeg i sverige, og tlf. hjemme.

 

hun spør ofte om jeg vil være med på ting, men det virker så useriøst, samt seriøst når hun spør... og når jeg spør om vi skulle finne på det eller ikke, så vet henne ikke helt. hun sier at hun må gjøre noe annet først. men får aldri noe svar om vi skulle gjøre det eller ikke... det ble veldig krunglete, jeg vet det:P

 

noen som kan gi meg noen gode råd om hva hun egentlig tenker... vil hun være venn med meg, eller er det bare venneopplegg.

 

takk på forhånd:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skjønte ganske godt hva du mente, da jeg kan kjenne meg igjen ganske godt egentlig. Men når du spør om dere skal finne på noe, hva spør du om da? Kino/filmkveld, eller om "dere skal på butikken sammen"? Det er jo et ganske stort gap mellom dette, så du kan vel egentlig bare spørre henne hva hun tenker. Det er mye bedre det, enn å la det ligge og håpe på det beste - snakker av egen erfaring.

Lenke til kommentar
Jeg skjønte ganske godt hva du mente, da jeg kan kjenne meg igjen ganske godt egentlig. Men når du spør om dere skal finne på noe, hva spør du om da? Kino/filmkveld, eller om "dere skal på butikken sammen"? Det er jo et ganske stort gap mellom dette, så du kan vel egentlig bare spørre henne hva hun tenker. Det er mye bedre det, enn å la det ligge og håpe på det beste - snakker av egen erfaring.

 

spør som regel om vi bare skal finne på noe sammen, som kino, filmkveld en tur på byen eller noe lignende... hun er som regel med, men jeg må gjerne spørre noen ganger for å være sikker:D jeg må jo virke som den myggen:P men klarer ikke noe annet:P

takk for svar, trur jeg bare må finne en måte å få spørt henne på. uten at det blir så alt for flaut. siden vi ser hverandre hver dag på skolen:)

Lenke til kommentar

Uff, vet så altfor godt hvordan du har det! Er i akkurat den samme situasjonen, bare at det er jeg som er jenten her. Jeg må nok innrømme at da jeg begynte å lese innlegget ditt, var det nesten så jeg begynte å lure på om det var min "utvalgte" som skrev :p Men vi har ennå ikke kommet oss videre til å faktisk vere med hverandre (kino osv) utnom å gå på buttikken :p Men, men... Han har intivert meg og noen andre over til ham på nyttårsaften, så vi får se hva det blir til:)

 

Lykke til ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...