power Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Hei. Etter jeg installerte linux ble min mp3 spiller så godt som ubrukelig.. Jeg kunne ikke spille andre mp3 enn det som lå på den... Jeg vet det ble utviklet en driver for pararellport versjonen (Av DVD-Jon tror jeg).. Men den funker ikke så fint med dette produketet.. Siden det kjører på usb Når jeg plugger i mp3 spilleren.. sier dmesg dette: hub.c: new USB device 00:11.2-2, assigned address 3 usb.c: USB device 3 (vend/prod 0xaa9/0xf011) is not claimed by any active driver. Her er et bilde av spilleren http://www.jazpiper.com/img/_D64Ua.gif Og her er driveren for pararellport versjonen: http://sourceforge.net/projects/openjaz/ Om det er en utvikler eller en som har veldig god greie på dette kunne mekke så man kunne bruke spillern i linux. Så hadde jeg (og jeg renger med fler) vært veldig takknemmelig Trengs det mere info om spilleren.. Så send meg en PM Lenke til kommentar
whoi Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Jeg har en sånn Jazpiper jeg og. Er en skam at det ikke er en linux driver til den! Det burde vel ikke være så vanskelig å legge til USB støtte i den driveren som allerede eksisterer, men så er det bare å få noen med peiling til å mekke det da. Har prøvd å få DVD-Jon til å gjøre det, men han svarer ikke på mail. Hadde vært artig om noen med kunnskaper kunne fiksa driveren Lenke til kommentar
klingtai Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Den driveren du snakker om der ble vel utviklet for forgjengeren MVR64P. Jeg har en slik med paralellport, og driveren til DVD-Jon fungerer (sluker systemresursser men). Har du prøv å mounte den med vfat partisjon? Du må også laste inn noen moduler i kjerna for å få dette til å funke. $ lsmod Module Size Used by Not tainted vfat 10924 1 (autoclean) fat 33656 0 (autoclean) [vfat] usb-storage 58044 1 scsi_mod 89876 4 [sd_mod sr_mod usb-storage ide-scsi] [ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå