Alkohoel Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Unhcarted 2 er det beste spillet jeg har spilt i år ihvertfall ! Jeg nominerer derfor det! Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Er ikke så mye mer å nominere nå som allle er tatt Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Kan vi nominere flere? isåfall nominerer jeg Call of Juarez: Bound in Blood Endret 21. desember 2009 av DevilFish Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Riddick: Assault on Dark Athena Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Må ikke glemme spill som kom ut tidligere i 2009. Nominerer derfor "Fight Night Round 4". Fantastisk gameplay, grafikk og fysikkmotor. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Empire Total War for uendelige gameplay muligheter og strålende etterfølger. Likte Også Uncharted 2 men det er den samme historien hver gang man spiller det på nytt igjen. Endret 21. desember 2009 av Slettet+513 Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Håper det bli slikt under avstemninga at man har f.eks 3 stemmer. Da kan f.eks. gi det spillet man likte aller best i år 3 poeng, 2 poeng til det nest beste og 1 poeng til det 3 beste. Er umulig å bestemme seg for ett Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Kan vi nominere flere? isåfall nominerer jeg Call of Juarez: Bound in Blood Du nominerer det ene spillet du mener er årets beste spill. Jeg kan nok til dels godta to nominasjoner fra samme person, begrensningen er satt for å hindre misbruk der en og samme bruker lister opp et titalls uinterssante spill. Håper det bli slikt under avstemninga at man har f.eks 3 stemmer. Da kan f.eks. gi det spillet man likte aller best i år 3 poeng, 2 poeng til det nest beste og 1 poeng til det 3 beste.Er umulig å bestemme seg for ett Forumet støtter ikke et slikt avstemningssystem så vidt jeg vet, og jeg vil nødig gjøre det for vanskelig å delta heller. Da ender vi bare opp med et fåtalls stemmer. Alternativt kan vi bruke flervalgsstemmer, da kan stemme på så mange spill man bare vil, men personlig liker jeg ikke den ideen. En annen mulighet igjen er å bruke delfinaler, slik vi ser i flere andre julekunkurranse-tråder rundt på forumet. Kom gjerne med deres synspunkt på hvilken avstemning dere ønsker, så kommer vi kanskje til en enighet til slutt. Endret 21. desember 2009 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Kjør alle spillene i en gruppe, og la oss kun stemme på et spill. Vi skal tross alt kåre årets spill, ikke årets tre/fem beste spill. Delfinaler er idiotisk, ha alt i en avstemning. Lenke til kommentar
Nacky Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 De fleste spillene er allerede nevnt, men vil gjerne nominere The Beatles: Rock Band. Spillet representerer en av tidenes aller største og kjente band igjennom tidende og spillet leverte varene i en kanskje ikke revolusjonerende Rock Band utgave, men en høyst strålende spillopplevelse, spesielt for Beatles fans! Lenke til kommentar
Eyefitness Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Nominerer Risen, det klart beste RPG i år! Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Årets spill: Forza Motorsport 3. - over 200+ timer spilletid i offline modus. - over 400 bilmodeller hvor samtlige har cockpit view og flere har kommet som DLC. - stort community hvor man kan kjøpe/selge alt fra biler, spesialagde tune setups og muligheter for å dekorere og selge dekorerte biler for in-game credits. - mest realistiske bilspillet som noen gang har kommet ut. - mange locations og baner og flere er på vei som DLC. Av disse grunner promoterer jeg Forza3 til avstemmninga for årets spill Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Mine favoritter er nominert allerede, men hyggelig med en slik kåring. Ser frem til neste runde med poll. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Hvorfor er ikke Demon's Souls på denne lista? Jeg nominerer Demon's Souls som det beste spillet i 2009. Kjedelig å vite at enten Uncharted eller Batman vinner da. Endret 28. desember 2009 av Patney Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Nominerer Football Manager 2010 Begrunnelse: FM serien er en serie som vokser seg bedre og bedre for hvert år og i år mener jeg at Serien er bedre enn noengang. Menyene er fantastiske, de taktiske grepene du kan gjøre er mange og variererte, noen småbugs fra 09 og 08 er luket ut. Rett og slett det perfekte spillet for de av oss som liker Fotball og det fortjener en plass på lista. Er også et spill som tar deg vekk usannsynlig mange timer fra andre gjøremål. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Anno 1404 fortenar ein nominasjon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Min (og trådens siste) nominasjon går til Skate 2, rett og slett fordi det er det singleplayer-spillet jeg har brukt mest tid på 2009. Vel og merke er min egentlige favoritt allede nominert. Og med det avsluttes nominasjonene, tråden for avstemningen er alt opprettet: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1188075 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg