Gå til innhold

Diskusjon.no-brukerne kårer "Årets beste spill 2009" - Nominasjonstråd

Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+513

Empire Total War for uendelige gameplay muligheter og strålende etterfølger.

Likte Også Uncharted 2 men det er den samme historien hver gang man spiller det på nytt igjen.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL
Kan vi nominere flere? isåfall nominerer jeg Call of Juarez: Bound in Blood

Du nominerer det ene spillet du mener er årets beste spill.

Jeg kan nok til dels godta to nominasjoner fra samme person, begrensningen er satt for å hindre misbruk der en og samme bruker lister opp et titalls uinterssante spill.

Håper det bli slikt under avstemninga at man har f.eks 3 stemmer. Da kan f.eks. gi det spillet man likte aller best i år 3 poeng, 2 poeng til det nest beste og 1 poeng til det 3 beste.

Er umulig å bestemme seg for ett :(

Forumet støtter ikke et slikt avstemningssystem så vidt jeg vet, og jeg vil nødig gjøre det for vanskelig å delta heller. Da ender vi bare opp med et fåtalls stemmer. Alternativt kan vi bruke flervalgsstemmer, da kan stemme på så mange spill man bare vil, men personlig liker jeg ikke den ideen. En annen mulighet igjen er å bruke delfinaler, slik vi ser i flere andre julekunkurranse-tråder rundt på forumet.

Kom gjerne med deres synspunkt på hvilken avstemning dere ønsker, så kommer vi kanskje til en enighet til slutt. :)

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

De fleste spillene er allerede nevnt, men vil gjerne nominere The Beatles: Rock Band. Spillet representerer en av tidenes aller største og kjente band igjennom tidende og spillet leverte varene i en kanskje ikke revolusjonerende Rock Band utgave, men en høyst strålende spillopplevelse, spesielt for Beatles fans!

Lenke til kommentar

Årets spill:

Forza Motorsport 3.

- over 200+ timer spilletid i offline modus.

- over 400 bilmodeller hvor samtlige har cockpit view og flere har kommet som DLC.

- stort community hvor man kan kjøpe/selge alt fra biler, spesialagde tune setups og muligheter for å dekorere og selge dekorerte biler for in-game credits.

- mest realistiske bilspillet som noen gang har kommet ut.

- mange locations og baner og flere er på vei som DLC.

Av disse grunner promoterer jeg Forza3 til avstemmninga for årets spill

Lenke til kommentar

Nominerer Football Manager 2010

Begrunnelse: FM serien er en serie som vokser seg bedre og bedre for hvert år og i år mener jeg at Serien er bedre enn noengang. Menyene er fantastiske, de taktiske grepene du kan gjøre er mange og variererte, noen småbugs fra 09 og 08 er luket ut. Rett og slett det perfekte spillet for de av oss som liker Fotball og det fortjener en plass på lista. Er også et spill som tar deg vekk usannsynlig mange timer fra andre gjøremål.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...