Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) I god tradisjon kommer man ikke utenom kåringer for årets spill når vi nærmer oss nyåret, og hva er vel mer passende enn å lage vår egen kåring der det er brukerene som avgjør hvilket spill som fortjener tittelen "Årets beste spill 2009". 2009 har ikke hatt mangel på spillperler, men hvilken av de fortjener ekstra oppmerksomhet? Vi har hatt shootere som CoD: Modern Warfare 2, Killzone 2 og Uncharted 2. Eller kanskje er du av den mer rolige typen som satt mer pris på Forza Motorsport 3 eller nostaligen i New Super Mario Bros Wii. Kanskje er Dragon Age: Origins og rollespill den greie. Et knippe titler er nevnt, men hele lista er nok mye lengre. Det er med andre ord ikke vanskelig å finne frem en rekke gode spill fra 2009, men det store spørsmålet er altså hvem av de fortjener tittelen "Årets beste spil 2009"? Før vi kommer så lang tar vi en nominasjonsrunde. Du nominerer det ene spillet du mener er årets beste spill. Ikke de tre beste, eller de ti beste. Alle plattformer er tillatt, men spillet må være utgitt i Norge i løpet av 2009. Skriv gjerne en begrunnelse for nomineringen din også, men det er ikke en nødvendighet for å nominere et spill. Førsteposten vil bli oppdatert med alle spill som er nominert i tråden, det er ikke nødvendig å nominere et spill som allerede er ført opp på lista. Nominasjonsrunden er åpen frem til og med 31. desember. Når nyåret har startet vil avstemmingen opprettes. Lykke til! Spill som er nominert: Anno 1404 Assassin's Creed 2 Batman: Arkham Asylum Borderlands Call of Duty: Modern Warfare 2 Call of Juarez: Bound in Blood Demon's Souls Dragon Age: Origins Empire: Totale War Fifa 10 Fight Night Round 4 Football Manager 2010 Forza Motorsport 3 Left 4 Dead 2 New Super Mario Bros Wii NHL 10 Prototype Risen Street Fighter 4 The Beatles: Rock Band The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena Uncharted 2: Among Thieves Endret 1. januar 2010 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Nominerer Prototype fordi: Spillet viser en nyutvikling som ikke har vært der på en stund, spillet blir ikke kjedelig i lengden og viser stadig nye og gode sider. Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Den var vanskelig :/, men jeg må si Uncharted 2. Fordi jeg synes det var fantastisk historie, skapte god stemning og ikke minst på grunn av den gode grafikken Noen andre som kom nær var: - Assassins Creed 2 - Skate 2 - R&C: A Crack in Time - The Lost And Damned Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Borderlands, fordi: Kjempebra sammensetning av RPG og FPS (og fordi det er det spillet fra 09 jeg har brukt mest tid på) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Modern Warfare 2, herlig FPS og multiplayer som fortsatt holder høyt nivå. Left 4 Dead 2, herlig co-op del og zombie splatting. Endret 20. desember 2009 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Assassins Creed 2 fortjener en nominasjon for å gjøre alt det det første spillet gjorde, bare mye bedre. Uncharted 2 fortjener det fordi det er en heidundranes reise fra start til slutt og Batman: Arkham Asylum fortjener en nominasjon fordi det er tidenes lisensierte spill og gjorde det svært, svært bra på sine egne meritter og levde ikke kun på navnet. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Nominerer MW2 en gang til fordi det er tidenes nest beste spill. Bare slått av GoW. Flott historie, fantastisk gameplay, musikk, hendelser, våpen, dialog, ALT er top notch. Lenke til kommentar
-kai- Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Nominerer PC-versjonen av Dragon Age Origins, som kanskje er tidenes beste spill etter min mening. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Siden mine to favorittspill fra i år (FIFA 10 og Uncharted 2) allerede er nominert vil jeg nominere det 3. beste spillet fra i år, Empire Total War. Selvskreven kandidat. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Call of Duty Modern Warfare 2. Setter listen enda høyere for FPS. Fantastisk bra gameplay og grafikk. Lenke til kommentar
Crabs Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg støtter Mreinha, og nominerer Prototype. Fantastisk spill! Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Denne var lett, da nominerer jeg New Super Mario Bros Wii. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Uncharted 2 får min nominasjon Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Har vi noen liste over spill fra 2009? Jeg har det med å spille spill en god stund senere enn de kommer ut, så mange gode spill jeg har spilt i år har nok vært fra 2008. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Har vi noen liste over spill fra 2009? Jeg har det med å spille spill en god stund senere enn de kommer ut, så mange gode spill jeg har spilt i år har nok vært fra 2008. Bare skjekk opp om de kom ut i 2008 eller 2009 på wikipedia. Selv nominerer jeg New Super Mario Bros. Wii! Lenke til kommentar
ttt Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Har vi noen liste over spill fra 2009? Jeg har det med å spille spill en god stund senere enn de kommer ut, så mange gode spill jeg har spilt i år har nok vært fra 2008. http://www.spillverket.no/slippdatoer/?t=2009 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Ja, men tenkte det ville bli omstendelig å sjekke alle. Endret: ttt var rask. Men nominerer Anno 1404. Endret 20. desember 2009 av Matsemann Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Nominerer Street Fighter 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg