Khaffner Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Som Android-bruker bruker jeg kontaktlisten min hos Google som kontaktliste på mobilen. Jeg ønsker å ha navn, bilde, adresse, fødselsdato, epost-adresse og telefonnummer til hver kontakt. For navn og telefonnummer bruker jeg denne tjenesten som eksporterer fra facebook til google: http://brad.livejournal.com/2398409.html Deretter linker jeg kontakten til facebook i mobilen for å få fødselsdatoen og bilder. Men adresse og epost-adresse må jeg fremdeles legge inn manuelt. Finnes det en omfattende løsning som tar seg av alt dette? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 Ingen som noe å bidra med? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Har kontaktet en developer som har utviklet et script som synker fb med gc. Venter på svar, kommer tilbake med en gang! Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Kan nå medele om at programmene som ble brukt før ikke funker pga. facebook sin policy... Den gode nyheten derimot er at Android 2.1 har denne funksjonen innebygd og den funker!!! Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 Så Android 2.1 linker Facebook med google contacts og overfører bilde, nummer, navn, bursdag, epost-adresse, og alt annet? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Så Android 2.1 linker Facebook med google contacts og overfører bilde, nummer, navn, bursdag, epost-adresse, og alt annet? Jess, har selv prøvd det ut. Men faen for et slit det er å flashe android telefoner. Aldri mer. (med mindre det lønner seg MYE) Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Herlig! Da er det bare å vente på 2.1 til Hero Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Ja... Men så kommer spørsmålet om NÅR det kommer. Synes Google/HTC er langdryge. Først så selger de et uferdig produkt (første versjonene av Hero) for så å bruke et par år på å oppdatere softwaren. Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Mens du venter kan TrueCaller, som egentlig er et "1881-program", hente ut adressen til alle telefonnummerne dine og legge dette til kontaktene. Fungerer utmerket, programmet finner du på Market. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Mens du venter kan TrueCaller, som egentlig er et "1881-program", hente ut adressen til alle telefonnummerne dine og legge dette til kontaktene. Fungerer utmerket, programmet finner du på Market. Leser i kommentarene i market at det ikke funker, eller sletter alle kontaktene Men jeg har alle kontaktene hos google og tatt backup, så jeg tester det ut likevel edit: Man trenger fullversjonen for den featuren ser det ut til edit2: Jeg prøver meg på denne: http://www.androlib.com/android.applicatio...-full-qCwB.aspx og gir tilbakemelding om noen minutter Endret 6. januar 2010 av khaffner Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 Fikk ingen error underveis, men jeg tror ikke den fant noen addresser. Har tatt stikkprøver og ingen fikk addresse. Tenker jeg tar en refund på programmet (7$) og prøver på nytt når/hvis dette blir fikset. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 $7 var usedvanlig dyrt for en så mangelfull applikasjon. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 Går vel an å kjøpe programmet, kjøre det, så avinstallere og få pengene tilbake? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Joda er vell en mulighet det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå