krimol Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Har installert Linux Mint via Windows Xp p min Acer Apire One, men når jeg starter maskinen på nytt og velger Linux mint, kjem det ikke lengre enn til loadingen, så henger det seg opp.. Hva kan jeg gjøre for at det skal funke ? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Du skulle kanskje ha installert ved å boote fra CD og helst ikke via windauge. Prøv dette. Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 trykk ctrl + alt + F8 for å se consolen som loader... mulig du får noe tips der. Jeg syns å huske at man kan få se hva som går gæli der, husk eventuell feilmelding og google på problemet eller post det her. Lenke til kommentar
krimol Skrevet 25. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2009 Du skulle kanskje ha installert ved å boote fra CD og helst ikke via windauge. Prøv dette. Blir ikke Windows Xp fjernet fra maskinen da?, siden jeg bare har 1 partisjon. takk Lenke til kommentar
Kongeskipet Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Om du installerer fra cd og velger "install them side by side ..." når du kommer hit, vil den forminske XP-partisjonen og lage en ny partisjon til ubuntu. Du bør ta sikkerhetskopi før du gjør det om den inneholder noe du er redd for å miste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå