MrAvionics Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Jeg har installert mass effect flere ganger på forskjellige windows versjoner, som jeg nå ikke har tillgang på, og får nå ikke verifisert spillet. jeg får ikke "reversert" noen "lisenser" heller,så jeg sitter nå med et ubrukelig orginalt spill, hehe Noen som kan hjelpe? Endret 20. desember 2009 av ArneAustenaa Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 20. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2009 Ingen som vet? Har kontaktet BioWare men de svarer ikke! Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 bomp Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Dersom du fjerner den RBK-avataren tipper jeg du får flere svar! Hilsen Bergen Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Dersom du fjerner den RBK-avataren tipper jeg du får flere svar! Hilsen Bergen Hehe, vittig du? Tviler på det. Du er den FØSTE som har kommentert det og har ikke problemer med at folk ikke svarer på de fleste postene mine... Og det ville vært veldig barnslig om folk ikke svarer på poster hvis trådstarter holde med "feil" lag... Mvh Grimstad! Endret 21. desember 2009 av ArneAustenaa Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Regner med han tulla. Om du har kjøpt det, vil det jo ikke være helt forferdelig å cracke det. Ihvertfall ikke moralsk sett Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 Hehe, har jo selvfølgelig prøvd å finne crack men finner det ikke... Noen som vet om en eventuelt? Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 http://m0001.gamecopyworld.com/games/pc_mass_effect.shtml Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 Hmm? Mente du med den linken? Fant ikke noe brukenes der... Kansje jeg overså noe? Lenke til kommentar
Erav Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Kansje jeg overså noe? Det trur jeg Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2009 : - ) Takker, fikk det til nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå