Gå til innhold

Den ultimate pc selges på bruktmarkedet.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er poenget med å reklamere for et salg her på forumet som uansett er i bruktmarkedet? Dettesynes jeg stort sett likner på bumping av egen post.

Tja, å påpeke at det ligger en boks til salgs for det dobbelte av nypris atm. er ikke akkurat reklame...

Lenke til kommentar
2,083

Ikke mye overklokket akkurat da. 2800+ kjører jo på 2083Mhz, mens 2400+ kjører på 2000Mhz. Noe av det værste forsøket på å lure folk til å tro at det er bedre enn det er.

Den XP2800+ versionen du snakker om har også 333fsb som sagt, og enda viktigere: Barton kjerne. (i forhold til XP2400+'s TbredB-kjerne)

Sjekk sida/bedriften til fyren med annonsen over da:

http://m-d.no/

1500 norske kroner for en XP2200+ :lol:

Lenke til kommentar
*kryper til korset og innrømmer*

Uff, nå dummet jeg meg skikkelig ut ... IGJEN! :oops:

Trodde jo det var orjanp som solgte maskinen... leste selvsagt ikke annonsen helt...

:lol:

Det er nok ikke jeg som skulle selge den nei. Påpeker bare at den er håpløst overpriset. :)

Altså prisen ble va den ble på grunn av at je kansje ska selg den te en je kjenne.

Men ska dok mobbe meg for min pris sjekk denne PC'N DA!

Hva skal han betale for den? 11000 uten strømforsyning :wink:

Den du viser til er omtrent like på jordet som din var(var, fordi annonsen din er fjernet fra bruktmarkedet.no).

Lenke til kommentar

PanzerFaust: Nå skuffer du meg virkelig.....

Hele poenget mitt var ikke at 2800 var dårlig, men å påpeke at 4% overklokking er lousy og at det kun er brukt for å få det til å høres bra ut. Dette gjør seg spesielt gjeldende når 2800 har kjappere FSB og 512KB L2 Cache i stedet for 256 som 2400+ har....

DERFOR kan ikke "powerade" skryte av å ha overklokket den til 2800+ hastighet. Bl.a. pga. at min 2700+ kjører på 2,170 Ghz som da faktisk er høyere klokkefrekvens enn det 2800+ har (hvis du ikke skjønte det). Og min 2700+ kjører fremdeles på 333Mhz FSB i motsetning til 2400+, og derfor har ikke powerade noe grunnlag for å skryte av at hans (teori dette her altså) 2400+ kjører på 2700+ hastighet hvis han klokker opp frekvensen til 2170Mhz.

Skjønner du tegninga??? Man kan ikke bruke AMD's PR-ratinger om CPU'er som er overklokket pga. at AMD gjerne slakker litt på Mhz når de oppgraderer andre saker i CPU'en fordi at dette fremdeles får PR-ratinga til å stige -- right?

Lenke til kommentar

Satt opp en identisk maskin på komplett.no og endte opp på 13.485,- Da er det to WD 120 GB(8MB utgaven) disker istedenfor fem disker med tilsammen samme lagringskapasitet.

Med tanke på at den faktisk er brukt er den ikke verdt mer enn ca. 8000 kroner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...