Gå til innhold

Batteri til Canon HF200

Anbefalte innlegg

låne denne tråden litt da det tydeligvis er folk med hf200 kamera her.

Fikk mitt i posten nå nettopp, og når eg rister lett på det så er det noe som er løst innvendig. Kan noen av dere sjekke om det er slik hos dere også?

Edit: Lyden forsvinner når eg slår på kamera, så første tanke er at det har noe med dekselet foran linsen å gjør.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er sikkert berre linsedekselet. Har du prøvd å sjå på linsedekselet når du ristar på kameraet? For øvrig er det ganske lett å starta ein ny tråd, og du får kanskje fortare svar. :)

For øvrig til dei som vurderar å kjøpa uoriginale batteri: Eg ville aldri ha tatt sjansen på å kjøpa uoriginalt batteri til såpass dyr elektronikk som videokamera tross alt er. Eit originalt batteri er dyrare enn uoriginalt, men om det uoriginale batteriet kverkar kameraet, så er det endå dyrare å kjøpa nytt kamera. Om du i tillegg har eit kamera som lagrar på internminnet (som eg har), så er det ein del gode minne som kan gå tapt. Kjøper du originalt og kameraet konkar, så er sjansen stor for at du får igjen på garantien. Kjøper du uoriginalt, så kan du seia takk og farvel til garantien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...