Gå til innhold

Batteri til Canon HF200

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor kraftig er det batteriet du har (mAh)?

Det er ikke sikkert et finnes batterier som passer som har større kapasitet. Samtidig er er ønsket om å kunne filme i 3 timer veldig vagt. Videokameraer benytter strøm både til fokusering, zooming, av/på etc etc slik at hvor lenge du kan filme med et gitt batteri (ut fra mAh) ikke er en gitt verdi.

Søk på google med Canon HF200 battery og du vil finne mange salgssteder som kan ha batterier som er krftigere.

Lenke til kommentar

Det er 850 mAh

Passer Canon VIXIA HF200 Camcorder Battery Lithium-Ion (2700 mAh) - Replacement for Canon BP-819 Battery til Canon LEGRIA HF200?

Nå på mine 850 mAh filmet jeg 107 min.

Eller er det murlig og skaffe en lader dock med batterier som jeg kobler til?

Endret av Rudde93
Lenke til kommentar
Hey, jeg trenger ett kraftigere batteri til Canon HF200 så jeg kan filme i ca 3 timer uten skjerm (like lenge som minnekortet holder)

Noen som vet hva jeg trenger og hvor jeg får taki det?

3400 mah fra ebay. Uorginalt, men konge. Jeg samt 2 kompiser har brukt det i snart 6mnd, bra levetid til latterlig pris :)

Lenke til kommentar
Hey, jeg trenger ett kraftigere batteri til Canon HF200 så jeg kan filme i ca 3 timer uten skjerm (like lenge som minnekortet holder)

3400 mah fra ebay. Uorginalt, men konge. Jeg samt 2 kompiser har brukt det i snart 6mnd, bra levetid til latterlig pris :)

Hvor lenge funker det for deg?

Lenke til kommentar

Hvor lenge funker det for deg?

Jeg har dessverre ikke tatt tiden på det så kan ikke si noe eksakt lengde da jeg filmer mye fra og til + med skjerm da det ikke finnes noen optisk viewfinder. Brukte det dog masse på ferie forleden og tror jeg ladet det opp 1 gang på 2 uker. Mitt eksemplar banker det originale med i allefall det dobbelte og litt til vil jeg tro. Men du har jo originaltbatteriet i backup for et 5 sekunds bytte, eller ødelegger det opptaket ditt? Timelapse?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...
BP827 er det kraftigaste originalbatteriet du får til kameraet ditt. Eg kjøpte det no nyleg, men huskar ikkje i farten kor mange mAh det var på det. (Gløymde sjølsagt å kjøpa ladar til det, så eg må setta det på kameraet for å lada det  :hrm:)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...