sopranos66 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Tittelen sier det meste. Takk for din tid. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Vel, tittelen sier ikke nok! Er det noen få bilder eller mange bilder som skal vannmerkes? Jeg antar at det er et program til Windows* du ønsker? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Til hva? Bilder? Dokumenter? Fysiske varer? Trenger mer info. Bilder? Liten liste her: http://cameras.about.com/od/printing/ss/watermark_2.htm Endret 19. desember 2009 av AvidGamer Lenke til kommentar
sopranos66 Skrevet 19. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Har et bilde som jeg skal printe ut på et papir, ikke vanlig papir, men på et litt tykkere.. På baksiden av bildet er det jo helt hvitt, så vil gjerne ha plassert et vannmerke der. Et vannmerke som er helt usynlig, altså det skal ikke være noe tegn til noe i det hele tatt. Det skal bare kunne ses med uv lys, ikke ellers. Vannmerket skal være et bilde, som for eksempel ying yang symbolet eller peace tegn osv. Det funker jo liksom ikke å gjøre dette i word eller slike programmer.. Programmet skal være til Mac eller Windows, helst Windows. Endret 19. desember 2009 av sopranos66 Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Med kun uv-lys som skal kunne vise vannmerket trenger du nok kjemikalier vil jeg tro... Lenke til kommentar
sopranos66 Skrevet 19. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2009 Med kun uv-lys som skal kunne vise vannmerket trenger du nok kjemikalier vil jeg tro... Er det mulig at det jeg er ute etter er sånn som bare kan fås ved stempel elns? Lenke til kommentar
C-angel Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Jepp. Det hjelper ikke bare med et program her gitt. Du må også ha et blekk ell. som også reagerer på UV-lys. Det enkleste vil jeg tro er å dra i lekebutikken å kjøpe noe "magic-stamps" eller "spy-kit" som nevøen min har. Endret 19. desember 2009 av C-angel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå