Flying Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Jeg skal ha en Vanguard Pampas sling 47 (kamerabag), Akam sin prisguide var ganske ubrukelig til å finne priser på akkurat dette produktet. Noen som vet hvor jeg kan finne denne billigst? Gjerne på nettet, ellers må det bli butikker i Haugesund. Fotobutikken på Sten og Strøm, Amanda hadde denne bagen, men i julestyret orket vi ikke vente en halvtime for å få høre pris) Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Dersom produktnavnet "Vanguard Pampas sling 47" stemmer er det ingen av butikkene som er med i Prisguiden som har den, da selv fritekstsøket ikke gir noen treff (uavhengig av om den er lagt inn i PG som produkt eller ikke), så jeg vil tro du sliter med å få fatt i den der i Norge. B&H ser heller ikke ut til å ha den, mens Adorama gir hits på noen seker fra vanguard, bare ikke akkurat den. Lenke til kommentar
Spook Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Du finner den (samt modellene som er både større og mindre) til en helt OK pris her om du er villig til å bestille fra Storbritannia. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Vanguard er merket som Elitefoto har "monopol" på i Norge, så du får den vel bare der. Tror den ligger på ca 799,-, hvis det ikke har vært store prisjusteringer. Kan sikkert få den rimeligere fra utlandet - eller noen ganger på tilbud. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Har Elitefoto noen prislister på Internett? Jeg er litt interessert i noen Vanguard-produkter, men ikke nok til å gidde å ringe dem eller besøke en av butikkene. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Har Elitefoto noen prislister på Internett?Nei... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå