DontTouchMyPhone Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Hei! Jeg har en Hitachi dvd/video hybrid camcorder; ser at modellnummeret er DZ-HS500E om det sier dere noe. Problemet mitt er at jeg syns at det jeg filmer innendørs får veldig dårlig kvalitet. Ute er alt ok; gode kontraster og sterke farger, men så fort jeg kommer innendørs og det blir litt dårligere lys og lys svært konsentrert rundt lamper osv. blir bildene veldig dårlig. Kameraet fokuserer dårlig og mister fokus raskt når det først har fått det. Bildet blir kornete og fargene dårlige. Mitt gamle kamera med high 8 (?)-tape er virkelig mye bedre, så noe må jeg gjøre feil. Er det noen som kjenner til dette kamera eller liknende som kan gi meg noen tips om innstillinger som gjør at inne-filminga blir like bra som utefilminga? Det er jo veldig irrierende å ikke få til gode filmer inne, særlig nå i juletida, og også irriterende at det gamle kameraet er så mye bedre innendørs. Noen tips? Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 19. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2009 Her er kameraet det gjelder: Hitachi DZ-HS500E Veit at det står dårlige videokvalitet i dårlig belysning, men jeg snakker nå om vanlig innebelysning om vinteren. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Veit at det står dårlige videokvalitet i dårlig belysning, men jeg snakker nå om vanlig innebelysning om vinteren. Og det er dessverre en god definisjon på dårlig belysning. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 19. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Veit at det står dårlige videokvalitet i dårlig belysning, men jeg snakker nå om vanlig innebelysning om vinteren. Og det er dessverre en god definisjon på dårlig belysning. Det trodde jeg virkelig ikke; det vil jo si at det funker dårlig innendørs i Norge halve året! Fins det noe videokamera som ikke koster fletta som takler "dårlig" belysning bra? Og selvsagt funker bra ellers? Edit: Har nå sett litt på dette kameraet; Sony camcorder, noen som veit noe om det? Endret 19. desember 2009 av Omicron2 Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 20. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2009 Denne tråden kan nå stenges; da jeg oppretter en ny tråd om alternativer til kameraet jeg har nå. (farlig å kikke rundt etter videokamera gitt....) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå