Oldheim Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 fordi jeg så paranormal activity og den søg Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Jeepers Creepers, The Grudge, Mumitrollet (hufsa... ), Et Ubesvart Anrop er filmer som har skremt livshiten ut av meg. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 [Rec] Event Horizon Om du ikkje er særskild lettskremt finnes det neppe filmar som skremmer deg heller. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Fjernet off- topic MVH KVTL Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Poltergeist 1,2 & 3 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Den filmen jeg ble mest skremt av var Blair Witch Project, men siden du ikke likte Paranormal Activity, liker du sikkert ikke denne heller. Har ikke sett Paranormal Activity, men den skal visstnok være den nye Blair Witch Project. Vi har en egen tråd for filmanbefalinger her. Prøv der! Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Paranormal Activity var kjempe kjedelig, dog likte jeg Blair Witch Project, så du kan sjekke ut den. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Blair Witch Project er vel kanskje den kjedeligste skrekkfilmen jeg har sett. Passer for de som er seriøst lettskremte. Lenke til kommentar
1949 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Ta LSD og se The Exorcist. Scarred for life. Lenke til kommentar
Karlmval Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Drag me to hell. Den var sykt skummel:O Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Blair Witch Project er vel kanskje den kjedeligste skrekkfilmen jeg har sett. Passer for de som er seriøst lettskremte. Jeg er sjeldent lettskremt. Vil heller si den passer for folk med litt fantasi. Synes Blair Witch Project er mye bedre en slike skrekkfilmer hvor monsteret omtrent må dyttes opp i kameraet for at folk skal skjønne hva det er og bli redde. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Blair Witch Project er vel kanskje den kjedeligste skrekkfilmen jeg har sett. Passer for de som er seriøst lettskremte. Jeg er sjeldent lettskremt. Vil heller si den passer for folk med litt fantasi. Synes Blair Witch Project er mye bedre en slike skrekkfilmer hvor monsteret omtrent må dyttes opp i kameraet for at folk skal skjønne hva det er og bli redde. Indeed. Lenke til kommentar
freddynator Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 fordi jeg så paranormal activity og den søg Her er noen jeg synes er creepy/skumle The Orphanage [Rec] Dead Silence 1408 (et par gode skvettescener) Lenke til kommentar
amorph Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Ôdishon (Audition på engelsk). Snikande film som set sine spor. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Kan de som synes Audition er skummel, forklare meg hvorfor? Så den for noen år siden, å den var verken skummel eller ekkel. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Den filmen jeg ble mest skremt av var Blair Witch Project, men siden du ikke likte Paranormal Activity, liker du sikkert ikke denne heller. Har ikke sett Paranormal Activity, men den skal visstnok være den nye Blair Witch Project. Vi har en egen tråd for filmanbefalinger her. Prøv der! Du kødder nå eller? Jeg har ikke sett mange skrekkfilmer, men alle gikk og snakka om BWP hele tiden, så jeg bestemte meg for å endelig se den...jeg var ikke redd en eneste gang, makan til kjedelig film. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Nope, kødder ikke. Et monster som hopper fram og river av hoder og armer på en kar mens det spruter blod, er ikke akkurat det som skremmer meg. Blair Witch Project Når teltet deres blir ristet fra utsida. Det er sånn jeg synes er ekkelt som bare f*** Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå