Skrujernet Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Leter etter en butikk som selger både litt skate klær og cardigans etc. Har allerede sett på smartguy.nosom har masse fint. Har allerede satt opp ei handleliste jeg kommer til å kjøpe om det ikke kommer noen andre forslag til nettbutikker. Vil helst ikke kjøpe hos butikker med prisen slik stress.no har EDIT: Her er litt av det jeg har plukket ut på smartguy Humör cardigan Humör T Humör T 2 Voks Minimum cardigan Blend cardigan Minimum T Er ikke så god til å velge ut klær, så om noen av dere finner noe fint ala dette så hadde jeg blitt glad Endret 19. desember 2009 av atriC Lenke til kommentar
asbjohorpua Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 Karmaloop.com bør tilfredsstille dine behov. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 20. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Takk. 4 tråden på rad jeg har sett deg nå Endret 20. desember 2009 av atriC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå