Gå til innhold

matte som privatist

redsox

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis du har seksere i R1 og R2, hvorfor ta opp noen fag som har det samme pensumet? De vil ikke havne på primærvitnemålet, og det blir mer meningsløst å bruke penger på det. Derimot kan du kanskje forsøke å ta opp norsk som privatist og forbedre deg der?

Der har vi det! Jeg slurvet bare med spørsmålet.. De havner altså ikke på primærvitnemålet? Da er det meningsløst ja :)

Hva fikk du i T1 eller P1?

Fikk du 5 eller mindre er det iallfall ingenting som stopper deg der, burde være lett for deg å sikre en sekser der.

Jeg fikk 6 i 1T. Hjelper lite å ta det igjen :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 8 måneder senere...

Jeg gikk ikke på skole i Norge mesteparten av vg2 og ingenting av vg3. Jeg har ikke vitnemål fra Norsk skole, men jeg tok en god del fag som privatist i Norge(tenkte lenge å søke på medisin i norge) + det ser bra ut på mitt amerikanske vitnemål å ha fag fra utlandet :). Jeg Jeg tok T matte første året på highschool, så det blir 9nde klasse, så tok jeg R1+R2 i siste, som er tolvte, som blir andre på vgs? Det er 13 år på norsk skole? Hvorfor lurer du?

Endret av redsox
Lenke til kommentar

Jeg gikk ikke på skole i Norge mesteparten av vg2 og ingenting av vg3. Jeg har ikke vitnemål fra Norsk skole, men jeg tok en god del fag som privatist i Norge(tenkte lenge å søke på medisin i norge) + det ser bra ut på mitt amerikanske vitnemål å ha fag fra utlandet :). Jeg Jeg tok T matte første året på highschool, så det blir 9nde klasse, så tok jeg R1+R2 i siste, som er tolvte, som blir andre på vgs? Det er 13 år på norsk skole? Hvorfor lurer du?

Ja, det blir VG2. Jeg lurer fordi jeg er usikker på hvordan jeg skal løse min situasjon, som er at jeg bør ha R1 + R2, men har valgt S-matte og går nå S1.

Men jeg har fått en del gode svar nå, så jeg har vel på en måte løst det.

Lenke til kommentar

Du kan jo alltid prøve å snakke med skolen for å ordne noe. Du kan fks spørre om du kan gå over til R klassen nå.

Hvis de ikke går med på det, så hadde jeg bare sluttet i S1 og brukt tiden i kantinen eller biblioteket til å lese på r1 og så tatt det som privatist til våren og begynt i r2 på skolen til neste år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...