griffin95 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Bruker konto er null stilt seg etter at jeg fjernet ø i navnet: Hei nå har jeg et problem som jeg ikke har noen løsning på og derav heller ikke prøvd og gjøre noe med det. Jeg skulle installere flysimulator Realflight G5, det startet bra, helt til installasjonen var ferdig og jeg fikk beskjed om feil ved start at bruker ikke kunne inneholde europeiske bokstaver. Jeg prøvde så og skrive om Ø med o i bruker navnet og så installere på nytt. Igjen så finner Realflight ut at konto ikke virker og jeg oppretter en ny konto da virker det fint. Men så loger jeg på min hoved koto og ser at den er null stilt seg. 1. Mail er tom og vil ha ny konto (jeg hadde jo mange mail som ikke har back-up av ) 2. Jeg har itunes som har synkronisering mot Iphone (hvordan få disse tilbake) 3. Installerte programmer (Hvordan få tilbake oppstart under min bruker ? ) Alle filer skal jo ligge der men de må på en eller annen måtte manuelt linnkes opp igjen, her trenger jeg nok en del hjelp steg for steg. Håper noen har tid i jule stria, jeg kjøer Vista 32-bit monodrive Endret 19. desember 2009 av griffin95 Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 hvis du går på c:\users/brukere , den burde ligge der mulig systemgjennoppretting KAN fungere, selv om den egentlig ikke skal røre filer:S men, det skal ligge filer på brukerkontoen, selvom selve oppsettet er borte.. hva bruker du til mail? outlook (express), thunderbird? Lenke til kommentar
griffin95 Skrevet 20. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2009 hvis du går på c:\users/brukere , den burde ligge der mulig systemgjennoppretting KAN fungere, selv om den egentlig ikke skal røre filer:S men, det skal ligge filer på brukerkontoen, selvom selve oppsettet er borte.. hva bruker du til mail? outlook (express), thunderbird? Hei takk for svar. Jeg bruker std mail i vista, men mailen er ikke det mest kritiske tingen siden jeg normal bruker en laptopp med outlook . Men har en del mail liggende allikevel som skulle ha vert sett over. Tja det kan være at de har blitt overskrevet disse system filen, siden nye har blitt opprettet og derfor trenger jeg spesifikk informasjon om hvilke filer jeg skal se etter. Tror ikke jeg tør prøve system gjennoppretting siden de er en stud siden jeg har laget meg et merke i oppretnings menyen. Itunes og iPhone, for å slippe unna problemet er det mulighet for å kunne null stille konto og så få tatt og lagt inn alt fra telefonen slik at jeg ikke mister noe på denne i det heletatt ? monodrive Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå