doa3ruler Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Plutselig klikker pcen min og det kommer en blå skjerm hvor det står no memory dump greier. Får ikke innstallert noe særlig og spill klikker osv. Athlon xp 1700 Ati radeon 8500 512 mb ddr 80 gig HD windows xp Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Skift emne-feltet til noe mer aktuelt, eller så risikerer du at posten blir stengt. Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 først og fremst, lær deg å skrive topic. Les retningslinjene!! Så; noe du har installert for å få maskinen buggig? Husker når det begynte, og hva du gjorde før det? Hva slags hovedkort har du? Hva slags ram? overklokket? Jo mer info, jo lettere er det å finne ut Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Sannsynligheten er stor for at du har feil på ei minnebrikke. Har du overklokka kan du prøve å klokke det ned igjen. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Tråder skal ha et beskrivende emnefelt. Om du lurer på noe om hovedkortet ditt så skal emnefeltet være "Problemer med Epox5k3+ hovedkortet mitt". Tråden skal også være postet i rett kategori. Emnfefelt med kun store bokstaver, overdrevent bruk av !? og lite beskrivende vil bli stengt. Eksempel på dårlig emnefelt er "HJEEEEEELP!!!!HVA GJØR JEG NÅ????????". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg