tyanddie Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) hei jeg skal ha en ny data som fuker både til cs, wow og crysis funker denne her?? LINK hva tror du frakten kommer på siden den er fra England Endret 19. desember 2009 av tyanddie Lenke til kommentar
Pstereo Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Det skal ingenting til for å dra CS og WoW. Den maskinen du skriver på nå fikser sikkert det greit. Men hvorfor skal du bestille fra USA? Blir sikkert masse penger i frakt og du må betale avgifter og piss i tillegg - så kanskje ikke det blir så rimelig som du vil ha det. Ser du kan konfigurere den, så hva endte prisen og specsa opp på? Garanti osv. er jo vanvittig klønete når du kjøper fra USA, i tillegg til at maskinen er utdatert as we speak. Kjøp heller fra en norsk nettbutikk, det er mitt råd. Slik elektronikk er jo billig i Norge... Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 hei jeg skal ha en ny data som fuker både til cs og wow funker denne her?? LINK hva tror du frakten kommer på siden den er fra Amerika Den er fra UK/Storbritania. Priset i pund og nettbutikken holder til i London: http://www.arbico.co.uk/Address-and-Map-sp-1103.html Aner ikke hva fraktkostnadene vil være, men det finner du sikkert ut hvis du logger deg inn/registrerer deg. Vil også anbefale å kjøpe PC fra en norsk registrert nettbutikk. Norske nettbutikker: https://prisguiden.no/butikker Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Enig med dette... det er bare tull å bestille helt generelle datadeler fra utlandet som du lett har tilgang på lokalt. Når du har betalt +25% moms + frakt (som ikke blir rent lite om du skal bestille et fullt kabinett med inmat fra utlandet) så blir prisen med all sansynligvis mist like høy som det du hadde betalt for samme her hjemme. Det pluss at om du skal kjøre RMA på noe så blir det et jævla styr og dyrt med frakt, og du mister reklamasjonsretten helt. Det er ikke verdt det. -Stigma Endret 19. desember 2009 av Stigma Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Pentium D? Hvorfor i all verden selger de maskiner med såpass urgamle prosessorer? Den billigste Core 2-prosessoren er bedre enn det. Lenke til kommentar
tyanddie Skrevet 19. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2009 Vet dere om en billig og bra gaming pc ?? Lenke til kommentar
jornboss Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Den under satt opp som vist feks koster 4500,- uten skjermkort og OS. Jeg antar at du ike vil bygge selv, så jeg har linket en byggPC på Komplett.: Et skjermkort kjøper du i tillegg som du bare kobler inn - veldig enkelt. Dette anbefaler jeg feks GTS250 875,-. Komplett Home a10 Varenr.: 312152 Strømkabel PC m/Jord 2m Nero 8 OEM Vista kompatibel CyberLink DVD Suite 7, 6Channel, OEM CD Støtsikker PC-eske Qpad|UC, Small Komplett Black, 4mm, Cooler Master Elite 310 Sort/Sølv Chieftec Smart Series 550W PSU ASUS M4A785TD-V EVO, Socket-AM3 AMD Athlon II X3 435 AM3 Kingston ValueR. DDR3 1333MHz 4GB, CL9, USB2 multikortleser 3.5" sort for Lite-On DVD+RW burner IHAS124-19 Hitachi Deskstar P7K1000 500GB, 7200RPM, Logitech OEM S-120 2.0 høyttaler PC Uten OS, White Box PC Garanti 3 år - Sende inn Lagerstatus: 1 stk. på lager Netshop har et alternativ også satt opp slik: NetShop DinSide Skolestart September Athlon II X2 250, ATI 4770, 4GB, 1TB Du har valgt følgende: 1 stk. Produksjon og testing av PC stasjonær (På lager 100+) 1 stk. NetShop 3 års PC garanti for stasjonære/kampanje modeller (På lager 20+) 1 stk. Lancool PC-K56, Miditower, Sort Produsert av Lian Li (På lager 2) 1 stk. MIST, 550W, faste kabler - ATX 2.2 (På lager 100+) 1 stk. ASUS M4N78-SE, Socket-AM2+/AM3, DDR2 nForce 720D, ATX, SATAII, PCI-Ex16 (Ubekreftet 21.12.2009) 1 stk. AMD Athlon II X4 620 Quad Core 95W, 2,60 Ghz, Boxed, AM3 (På lager 3) 1 stk. OCZ DDR2 4 GB SLI-Ready Edition Dual Ch PC2-6400 2x2048MB 800MHz. (5-4-4-15) (Ubekreftet 23.12.2009) Ingen 1 stk. Samsung 1 TB 7200RPM S-ATA2 32MB HD103UJ Spinpoint F1 (Ubekreftet 23.12.2009) Ingen Ingen 1 stk. ASUS GeForce GTS250, 1024MB PCI-Epress 2xDVI,/HDM/I HDCP, PhusX CUDA (På lager 1) 1 stk. Sony DVD-brenner AD-7240S SATA RAM, sort bulk (På lager 20+) Ingen Ingen 1 stk. MIST tastatur, "Oghma", Aluminium, Sort (På lager 20+) 1 stk. Logitech RX250 OEM Sort Optisk, PS/2, USB, 1000dpi (På lager 20+) Ingen Ingen Ingen Ingen Ingen Ingen Ingen Ingen Ingen 4 287,- 5 358,- Endret 19. desember 2009 av jornboss Lenke til kommentar
srbz Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Pentium D? Hvorfor i all verden selger de maskiner med såpass urgamle prosessorer? Den billigste Core 2-prosessoren er bedre enn det. Det reagerte jeg også på, men enda mer reagerte jeg på at de lurer kundene ved å påstå at 2.8 GHz * 2 kjerner = 5.6 GHz Lenke til kommentar
Patience Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Trådstarter bes lese igjennom Retningslinjene for denne kategorien, som er å finne i toppen av denne kategorien. Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst ta hensyn til dette neste gang. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Pentium D? Hvorfor i all verden selger de maskiner med såpass urgamle prosessorer? Den billigste Core 2-prosessoren er bedre enn det. Det reagerte jeg også på, men enda mer reagerte jeg på at de lurer kundene ved å påstå at 2.8 GHz * 2 kjerner = 5.6 GHz Det så jeg ikke. Det er rått. En skikkelig useriøs nettbutikk virker det som. Lenke til kommentar
tyanddie Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 har en gammel data som jeg kansje skal oppgradere den er 4 år snart. her er åssen dataen ser ut nå: prossesor: 2,8 ghz socket 775 intel pentium D ram: 2x1g ram 266 mhz hardisk: western digital 160 gb vet ikke hvor rask den er? ide hovedkort: jeg bruker SIW computer information. men den viser ikke hva slags hovedkort jeg har. CD/DVD: den er helt ny, 32x' ide jeg tror jeg skal bruke dette oppgradering kit'et LINK si hvis noe ikke passer som jeg ikke har sett. Håper på svar Snarest Lenke til kommentar
SVD Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Den er ikke noe å oppgradere på, alt inni der vil bare bli en stor flaskehals for noe nytt, dessuten må du bytte hovedkort hvis du skal bytte prosessor osv. EDIT: Kittet vil nok passe, men du bør få tak i ny harddisk, og da er det en helt ny PC egentlig. Endret 6. januar 2010 av SVD Lenke til kommentar
tyanddie Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Den er ikke noe å oppgradere på, alt inni der vil bare bli en stor flaskehals for noe nytt, dessuten må du bytte hovedkort hvis du skal bytte prosessor osv. EDIT: Kittet vil nok passe, men du bør få tak i ny harddisk, og da er det en helt ny PC egentlig. Takk for svar Endret 6. januar 2010 av tyanddie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå