OlaMiniJr Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Hei! Når jeg har vært på PCen en god stund begynner hele greia å gå bananas. Det er som om PCen trykker konstant på "Enter"-tasten, og i tillegg trykker den på "Mute"-knappen. Dette gjør PCen umulig å bruke. Hvorfor skjer dette? Er dette et virus eller er noe på PCen min skadet på et vis? Det hele startet da jeg prøvde å koble til noen LabTec høytalere. (5.1, altså med 5 høytalere og en basshøytaler) Har hatt PCen i snart litt over 1 år og det har aldri skjedd tidligere. Virker nesten litt usansynlig at høytalerne forårsaker problemet. Noen som vet hva som har skjedd i det hele tatt? Jeg trenger hjelp Kjører Vista Home Premium. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Tvillingtråd av https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1184363&hl=. Tråden er lik eller tilsvarende andre tråder trådstarter har opprettet tidligere i samme tidsrom. En tråd om det samme emnet holder. Tråden stenges! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg