Gå til innhold

Kommer Red Dead Redemption til PC?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...

s ådet du sier er at du sitter på informasjon som er 100% pålitelig som peker i retning at det ikke kommer på PC?

 

Nei.

Jeg sier dog at det er lite troverdig at spillet kommer til pc med mindre utvikleren antar at det vil bli et enormt salg som dekker pc versjonens kostnader + gir litt profitt.

 

Hvorfor tror dere egentlig at spill nå oftere og oftere blir utgitt på Konsoll først i steden for pc?

Lenke til kommentar

det er som du sikkert vet en diskusjon som pågår på dette og andre forum i flere tråder.

 

denne handler meg bekjent om akkurat RDR kommer på pc eller ikke.

 

 

Noe som også er tatt opp på hundrevis av andre forum også, er ikke værre enn å ta en google for å se nok tråder til å fylle en bok.

Svaret mitt er rett og slett at jeg tviler på at RDR kommer på pc med tanke på hvor få GTA IV som ble solgt :

 

Tatt fra wikipedia "Sales for the Windows version of the game were considerably less successful. According to NPD Group the game debuted at #7 of their weekly top ten.[175] One week later, the game disappeared completely from the top ten published by NPD Group.[176][177]"

Lenke til kommentar

det er som du sikkert vet en diskusjon som pågår på dette og andre forum i flere tråder.

 

denne handler meg bekjent om akkurat RDR kommer på pc eller ikke.

 

 

Noe som også er tatt opp på hundrevis av andre forum også, er ikke værre enn å ta en google for å se nok tråder til å fylle en bok.

Svaret mitt er rett og slett at jeg tviler på at RDR kommer på pc med tanke på hvor få GTA IV som ble solgt :

 

Tatt fra wikipedia "Sales for the Windows version of the game were considerably less successful. According to NPD Group the game debuted at #7 of their weekly top ten.[175] One week later, the game disappeared completely from the top ten published by NPD Group.[176][177]"

Kan jo ha noe med at GTA4 var en forfedelig port. Det hadde alt for høye krav og vanvittig dårlig optimalisering. Det er veldig mange PC-spillere som har mer enn 3 år gamle PCer, og slike kunne knapt kjøre GTA4 når det kom ut.

Endret av Aurvan
Lenke til kommentar

Er jo ikke akkurat rart at slike spill ikke kommer på PC , det er et såpass stort prosjekt og koster en del penger å få laget at man ønsker jo at det skal selge mest mulig.

 

Desverre så har piratkopiering ødelagt mye av Pc markedet og det er en enorm risiko man må ta som utvikler , denne bloggen synnes jeg illustrerte problemet ganske så bra

 

Men så må du huske på at spillet allerede er laget og at det å porte et spill koster langt mindre enn å lage det fra scratch. Så selv om piratkopiering ødelegger mye av inntektene, kan det likevel lønne seg fordi kostnadene er mindre. Så jeg tror det kommer! :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

For min del hadde det vært utrolig gøy med Red Dead Redemption til PC, nettopp fordi jeg ikke har en PS3 eller Xbox360 liggende.

 

Men når det er sagt, så passer ikke GTA eller lignende spill til PC. Slike spill er ment for konsoll, på lik linje som God of War er et konsoll spill. ( Altså ikke noe som krever høy treffsikkerhet og ømfintlig sikting )

 

For dere som har spillt GTA på PC og konsoll, så vet dere at det føles mye bedre på konsoll, mye mer ferdig og ikke så ''rough''. Skytespill derimot, er etter min mening totalt ubrukelig på konsoll, skytespill skal spilles med mus og tastatur, ferdig med det!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 4 måneder senere...

For min del hadde det vært utrolig gøy med Red Dead Redemption til PC, nettopp fordi jeg ikke har en PS3 eller Xbox360 liggende.

 

Men når det er sagt, så passer ikke GTA eller lignende spill til PC. Slike spill er ment for konsoll, på lik linje som God of War er et konsoll spill. ( Altså ikke noe som krever høy treffsikkerhet og ømfintlig sikting )

 

For dere som har spillt GTA på PC og konsoll, så vet dere at det føles mye bedre på konsoll, mye mer ferdig og ikke så ''rough''. Skytespill derimot, er etter min mening totalt ubrukelig på konsoll, skytespill skal spilles med mus og tastatur, ferdig med det!

Sier meg uenig. Finner GTA og lignende spill mye bedre på PC.

Vel, alle slags spill i 3D hvor man skal skyte folk / ting / monstre generelt. Mye enklere å sikte.

 

Skjønt, hadde det vært som med GTA 1 og 2, så hadde det muligens vært bedre på konsoll. Ikke vet jeg. Jeg storkoste meg med å spille det på PC.

 

Graver i denne tråden igjen. Noen som har hørt noe mer, eller skal man legge det fra seg?

Er lov å håpe, men hakke hørt noe, så ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...