theda9el2k Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Hei! Har klart det kunststykket å slå stjerna ut fra ringen framme på panseret på mercedesen min. (Ja, jeg veit! Det var ekstremt kaldt, og kosten traff midt i) Er det noen som veit hvordan en får av selve ringen fra panseret, slik at jeg kan få fikset dette? Om det har noen betydning, så er det en 99 c klasse w202 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Søkte litt rundt på google og fant ikke noe men kommer sikkert en bruksanvisning med om du kjøper en ny en. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Du må nok kjøpe ny grill, hvis jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Hvis det er stjernen på panseret skal den være festet med gjenger. Du åpner panseret og bruker noe ganske bredt, feks oversiden på en rørtang, og vrir om i de sporene du ser under der. Kanskje litt vanskelig forklart, men bare si ifra om noe ble uklart Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Hvorfor kaster vi så mange griller uten stjerne da, rublings? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Fra undersiden av panseret. Har en liggende som er fjernet fra en tidligere bil. Kan se på den litt senere og finne ut hvordan den ble tatt av, dersom det trengs Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Hvorfor kaster vi så mange griller uten stjerne da, rublings? Si ifra hvis du kommer over en W201 Avantgarde-grill da vel (Uoriginalt, så regner ikke med det) Får tak i ny (bare) stjerne fra jobben, så går nok fint ann å bytte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå