Knife Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Hei hei. Jeg har tenkt å teste ut 5-3-1 methoden på benk, bøy og mark. Men jeg kan legge til flere øvelser de dagene. Sånn blir vel programmet mitt tenker jeg: Dag1: Rygg (markløft) Dag2: Bryst, tric, skuldre (benkpress og millitær press) Dag3: Bein (knebøy) Jeg har tenkt å kjøre mot 5-7 reps på de "support" øvelsene. Eks: På dag2 skal jeg kjøre; Benkpress (5-3-1) Millitær Press (5-3-1) Dips 2x5-7 (Kanskje en isolasjon øvelse for skuldre og en for triceps?) Det som virkelig er tricky er å finne support øvelser som gjør at jeg blir sterkere i knebøy, jeg har ikke noe legg press apperater eller noe sånt, bare hantler og stang. Kanskje Lunges og step-up funker ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+4123456 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Hei hei.Jeg har tenkt å teste ut 5-3-1 methoden på benk, bøy og mark. Men jeg kan legge til flere øvelser de dagene. Sånn blir vel programmet mitt tenker jeg: Dag1: Rygg (markløft) Dag2: Bryst, tric, skuldre (benkpress og millitær press) Dag3: Bein (knebøy) Jeg har tenkt å kjøre mot 5-7 reps på de "support" øvelsene. Eks: På dag2 skal jeg kjøre; Benkpress (5-3-1) Millitær Press (5-3-1) Dips 2x5-7 (Kanskje en isolasjon øvelse for skuldre og en for triceps?) Det som virkelig er tricky er å finne support øvelser som gjør at jeg blir sterkere i knebøy, jeg har ikke noe legg press apperater eller noe sånt, bare hantler og stang. Kanskje Lunges og step-up funker ? Mitt 5 3 1 som jeg fikk satt opp av en pt og konkurrerende vektløfter på gymmet der jeg trener(ja, han har peiling) ser slik ut: Dag 1: Knebøy 5 3 1, Frontbøy 5 x 6 med cleangrep(håndleddsdreper atm), Strakmark 5 x 8 og Mage 3 x 10 Dag 2: Benkpress 5 3 1 , Chins 4 x 8( tar som regel litt færre, eller nedtrekk:P) Dips 5 x 10 og pronert enhåndsroing 5 x 10 Dag 3: Markløft 5 3 1, Nordic Hamstrings 5 x 6, Millitærpress 5 3 1, sidehev 4 x 10 og omvendt flyes med hantler 4 x 10. Alt her kan du jo kjøre, utenom Nordic Hamstrings da, har du en ribbevegg kan du jo evv kjøpe deg noen bånd selv. Off topic: Synes du lager mange tråder nå, hva med å ta flere av spørsmålene dine i loggen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå