Zemeckis Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Se topic Er ikke det litt vel billig? http://www.databutikken.com/no/default.php...artId=POVFX5800 Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Ikke så verst pris for en støvsuger det der Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 tror du kan finne billiger støvsuger på Elkjøp, kanskje en Eletrolux vil være noen lapper billiger ? :wink: Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 29. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2003 tror du kan finne billiger støvsuger på Elkjøp, kanskje en Eletrolux vil være noen lapper billiger ? :wink: Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Men tror sugeevnen er så som så på de støvsugerene. Sugeevnen til FX er det ikke noe å si på. Lenke til kommentar
$o|aR-P|eXu$ Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Fra spøk til alvor, foreligger det tester av dette kortet noe sted? Skulle så gjerne sett hva det duger til... Lenke til kommentar
mungo Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 En forum-admin må få tilbake den Google-smilien. Den var genial. Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Meget bra mungo, du fant en test av ULTRA-versjonen av kortet og av en annen fabrikant enn POV. Testen av gainward kortet kan du også finne på hw.no. Et 5800 ikke-ultra kan ikke på noen måte hamle opp med et 9700pro. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 er bare ultra versjonen som har den såkalte 'støvsuger' løsningen for kjøling. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 En forum-admin må få tilbake den Google-smilien. Den var genial. Nei. Den var den mest misbrukte smilien ever. Lenke til kommentar
$o|aR-P|eXu$ Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Irriterer meg at Point Of View skal være så forbanna lite utbredt...de har imponert på ytelse/pris før og OC evne...hvorfor er de ikke mer utbredt? Grrr.. Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Lurer litt på hvordan FX5800 kortene fra Abit med sin egen OTES-III kjøleløsning duger jeg.. ser komplett har dem på lager. Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 OTES III er omtrent akkurat lik som reference løsningen til nvidia - med andre ord ikke stort å skryte av. Lenke til kommentar
Joddze Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Det der er jo ikke ultra versjonen,som yter dårligere enn et FX5800 Ultra. Legg på 300kr og du har et Radeon 9700 pro,som i mine øyne er et mye bedre valg med tanke på pris/ytelse. Lenke til kommentar
$o|aR-P|eXu$ Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Har dere glemt da POV slo i gjennom med Gf 4200 ti XP ? Uten å ha testa dette kortet vil jeg ha meg frabedt at ytelsen blir rakka ned på, kom med tall så kan vi diskutere. POV har ved tidligere anledninger vist at de er strået vassere på kjøling/oc muligheter enn sine konkurrenter...hva om dette kortet også overassker i positiv retning? time will tell...håper iaffal hw.no tar en nærmere titt på kortet, da de interesserer seg for POV...noe som kommer frem av 3 testede skjermkort herfra. Lenke til kommentar
mungo Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 En forum-admin må få tilbake den Google-smilien. Den var genial. Nei. Den var den mest misbrukte smilien ever. Tja... Misbrukt eller bare MYE brukt? Det er en grunn til at folk folk brukte den så mye da. Folk er late og gidder ikke lete/søke selv for å finne informasjon og poster i hytt og gevær for at andre skal gjøre jobben for dem. Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Støy: Dete r ikek sikkert at dette kortet har "støvsuger-løsningen" da! Pris: Syns det ligner på svensk på den siden jeg....billig i Sverige - svenskehandel - sier det deg noe? *lol* Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Jeg gleder meg i alle fall til POV's NV35 kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå