Palkohest Skrevet 19. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2009 Boot-menyen er en egen meny "separat" fra BIOS. Du trenger ikke åpne BIOS-konfigurasjon for å se denne. Hvordan fikk du startet installasjon av XP om du ikke får startet fra CD? Den bootet fra CDen første gang jeg satt den inn. Trykket F12 som en galing, men ingen meny kom opp. igjen, takk for svar Lenke til kommentar
ols Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Kan den settes til å starte fra minnepinne? Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Som jeg sa så er knappen ofte F12, ikke alltid =) Se om det står "Press <ett eller annet> for boot menu" på POST-skjermen din. Om den, som du sier, sier at den prøver å starte fra CD-ROM men ikke gjør det ville jeg testet med annen CD og stasjon. Lenke til kommentar
Palkohest Skrevet 19. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2009 @ ols ja, det kan den. kan prøve det om noen minutter! @ jckf ser ut til at POST-skjermen er der i maks et halvt sekund. Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Pause-tasten på tastaturet ditt skal stoppe oppstarten slik at du kan lese hva som skjer =) Lenke til kommentar
Palkohest Skrevet 19. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Pause-tasten på tastaturet ditt skal stoppe oppstarten slik at du kan lese hva som skjer =) om jeg hadde hatt reaksjonsevnen til å trykke så fort kan prøve med en annen stasjon nå. Edit: prøvde med en annen CD / stasjon uten noe nytt og bedre resultat. :\ Endret 19. desember 2009 av Palkohest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå