Gå til innhold

Avinstallere eller fjerne Freelooks.com

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ved oppstart av pc'en, starter IE8 opp med siden Freelooks.com (http://www.freelooks.com/?pin=999997&cc=NO). Dette kom etter at jeg installerte AVG, men jeg vet ikke om det er noen sammenheng. Har prøvd å søke på maskinen for å evt finne et program som kan avinstallere eller fjerne dette, uten hell. Oppstartsmappen på Start-menyen er også tom. Takknemlig om noen kan hjelpe :)

Last ned Ccleaner, velg Verktøy --> Oppstart og fjern det fra listen der :) Sikkert mye annet som du kan fjerne og ^^

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Tusen takk for hjelpen pixl :) Også takk til hernil som flyttet innlegget til rett sted.

Dessverre finner jeg ikke ut hvilket oppstartsprogram som bør slettes. Vedlagt skjermbilde med filoversikt. post-165889-1263660285_thumb.jpg

Kanskje noen vet hvilken fil som forårsaker dette? (starter opp freelooks.com)

Last ned Ccleaner, velg Verktøy --> Oppstart og fjern det fra listen der :) Sikkert mye annet som du kan fjerne og ^^
Lenke til kommentar

Der var det mye rart, men må innrømme at jeg ikke vet hva alt er. Ta for deg en og en på lista og kjør navnet i google så ser du hva det kan være. nwiz så dog litt suspekt ut.

Ellers la jeg merke til at du har både Norton Internet Security og AVG kjørende på pc-en. To antivirusprogrammer sammen er sjelden en god ting og jeg vil anbefale deg å fjerne det ene.

Kjør likegodt gjennom denne veiledningen og post loggene så noen av de med kompetanse kan se om det fortsatt henger igjen noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...