andersen131 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Hei. For ca 9 måneder siden traff jeg den nydligste jenta jeg noen gang har møtt, vi ble sammen for et halvt år siden og hu er helt seriøst alt for meg. Vi har hatt våre problemer som alle andre forhold, men i det siste så har det skjert seg helt (tror jeg?). Ok her kommer greia (veldig forkortet): For en uke siden fortalte hu meg at jeg ga hu alt for lite oppmerksomhet i forhold til hva hu trengte, og hu måtte ha litt tid for seg selv å tenke og at JEG måtte ha tid til å tenke over mine følelser for henne. Jeg har aldri vært i tvil på hva jeg føler for hu men jeg aksepterte "pausa". Når søndagen kom så skulle vi ta en prat, og jeg håpet det skulle løse seg. Rett før vi skulle ha "makeup-sex" så sa hu at hu måtte fortelle meg noe først, hu hadde vært hos eksen sin samme dagen. Hu hadde kjent at hu hadde litt følelser for eksen sin igjen og følte hu måtte møte han for å finne ut om det var noe å bekymre seg for. Jeg ble såret og sint fordi hu gikk bak ryggen min og møtte han,sa jeg måtte ha litt tid å fordøye dette, og at jeg tvilte på at jeg kom til å klare å være sammen med hu mens hu hadde følelser for eksen sin. Hu braste ut i gråt og sa at alt hu ville ha var meg. Etter et par dager med tenking kom jeg fram til at jeg ville prøve, for hu er verdt et forsøk for å si det sånn.. Vi prøvde et par dager, men for to dager siden når vi skulle legge oss så følte jeg på hele kroppen at noe ikke stemte, jeg sa det til hu at hvis hu absolutt ikke ser noen løsning på dette her så må hu ikke finne på å utsette noe som dette bare på grunn av at det er jul.....Det var da hu gjorde det slutt. Vi møttes i går for å bytte julegaver, vi hadde sex , og jeg trodde det bare var sex noe jeg i ettertid har skjønt var feil: En barndomsveninne av meg kom på festen jeg var på i går. Mens jeg satt og pratet med kamerater av meg så jeg at hu sjekket meg opp med øyene hele kvelden. Senere på kvelden spurte hu meg om hu kunne prate med meg, og tok meg med inn på do. Der kastet hu seg over meg og bynte å kysse og klå som en gal. Jeg ble veldig overveldet og sjokkert, dette er en jente som jeg har sett på som min søster siden vi har kjent hverandre i alle år. Jeg vet jeg burde revet hu vekk, men det gjorde jeg bare ikke av en eller annen utrolig idiotisk grunn. Ikke nok med det, det skjedde igjen hjemme på nach men jeg stopped før det gikk for langt. Senere på natta ringte eksen min og på stemmen hørte jeg at hu savnet meg utrolig mye! Hu har sett at den "barndomsveninna" har hatt et øye for meg tidligere, og spurte rett ut om jeg hadde rotet med hu. Ærlig som jeg er sa jeg det som det var og hu ble helt knust. Hu sa hu ble kvalm (noe jeg forstår), og at jeg er akkurat som alle andre gutter når alt kommer til sitt. Spørsmålet er: Hva gjør jeg for å få hu tilbake nå? er det noe jeg kan gjøre i det hele tatt? Og hvis det skulle funket igjen, ville det blitt rart? Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Optimistisk Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Ehm... Ikke for å være uhøflig ovenfor deg, men jeg tror du har funnet deg en sjalu og oppmerksomhetssyk jente.. Først blir dere sammen, men så vil hun ikke ha deg, for hun vil ha eksen.. Så sier du at du ikke vil ha henne da, og vips jenta suger seg fast.. Du tilgir, og spenningen er over for hennes del.. Men så fort noen andre har fått snusen i deg, da har du vært helt forferdelig stygg mot henne, og du skal helst gjøre alt for å få henne tilbake.. Kvitt deg med dritten, len deg tilbake og ha en fantastisk jul Lenke til kommentar
Johan231 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Spør henne hva det er ho vil. Vil ho ha deg, og du henne, go for it! Vil ikke bli rart, blir vel bare som om dere har hatt en slags pause. Men må si at det var drøyt av henne å besøke eksen bak ryggen din Om ho ikke vil noe, drit i ho Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Det virker på meg som hun er i en "jeg vil ikke ha han, men jeg vil ikke at andre skal ha han heller"-modus, som er veldig vanlig etter et brudd. Spesielt det med at hun har følelser igjen for eksen, og dro til han bak din rygg er noe som ikke stemmer helt. Du ga henne valget, og hun valgte å gjøre det slutt. Det var hennes valg, noe som sier meg at hun har fått den sjangsen hun skulle få og hun valgte da å gå andre veien. Tviler på at de følelsene har snudd totalt kun på noen dager/uker. Hvordan er følelsene dine for denne venninnen din? Etter som dere har vært close i mange år, så regner jeg med at dere kommer ganske godt overens. Er dette ei jente du kunne tenke deg å ta det videre med? I så fall ville jeg gått for henne, og latt eksen seile sin egen sjø. Det høres slemt ut, men det var eksen din sitt valg å gjøre det slutt, så selvfølgelig skal du tenke på deg selv i denne situasjonen. Lykke til Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Nå orket jeg ikke lese gjennom hele teksten, men et forslag kan være å finne ut hvorfor hun slo opp med deg. Om du ser på det som gyldige grunner som du kan finne deg i å forandre på, så er det bare å prøve. Bare pass på at du gjør det for din egen del, og ikke hennes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå