Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Hei! Skal velge mellom to spill. Anno 1404 til pc, eller Rainbow Six Vegas 2 til PS3. RSV2 har jeg hatt før, men solgte det pga. penger til nytt spill. Tenkte å kjøpe det nå for å spille split screen med søstera mi.(Hun liker bare sånn type skytespill hvor man gjemmer seg bak ting og kan se i 3D da.) Ellers tenkte jeg på Anno 1404 fordi jeg har spilt demoen og likte det ganske godt. Hva tror dere jeg bør velge? Er RSV2 veldig vanskelig forresten?(Husker litt dårlig). PS: Ikke for å vere vanskelig, men håper dere kan svare litt fort, fordi det er er sånn "levering før jul" opplegg, og siste dag er idag. Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Lenge siden jeg har spilt RSV2 nå, men det var veldig gøy å spille co-op husker jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Ok. Bestilte Anno 1404. Var en liten misforståelse med min søster. Var slik at hun "kunne spille det om det var så viktig for meg". Derfor dropper jeg det. Hun skal slippe å spille siden hun ikke vil. Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Sikkert et smart valg, kjedelig å spille med folk som ikke lever seg litt inn i spillet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Hehe, helt enig. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Med mindre de dukker opp i full uniform, selvsagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå