_Amund_ Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Hei, etter å ha byttet kabinett til Corsair Obsidian 800D opplever jeg to rare ting: 1: ved oppstart får alt strøm. Etter ca 1 sekund så slår alt seg av før den booter igjen. Da går oppstart som normalt. 2: kassa er strømførende ... dvs litt statisk elektrisitet. (innmat ellers: Corsair VX 550W PSU, Abit IP-35 hovedkort) Noen som har forslag til hva dette skyldes ? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Høres ut som hovedkortet hviler på et avstands stykke for mye (kortslutning). Lenke til kommentar
_Amund_ Skrevet 19. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2009 Høres ut som hovedkortet hviler på et avstands stykke for mye (kortslutning). Får sjekke om det er en luring jeg ikke har sett Lenke til kommentar
KKake Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Det der har skjedd meg meg før etter et kabinettbytte, og da viste det seg at jeg hadde glemt avstandsstykkene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå