Okeblol Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Hei Fikk meg en roccat kova i går Midt under bruk slår musen seg plutselig av, og jeg må ned under bordet og trekke USB pluggen ut og sette den inn igjen for å få musen i gang Når jeg starter PCn slår ikke musen seg automatisk på, og jeg må under bordet nok en gang for å trekke ut og sette inn usb pluggen Er det slik musen skal være ? Er det en feil på musa mi ? Jeg har brukt en razor copperhead på samme usb slot i 2 år nå, uten ett eneste problem med at musen skrur seg av eller må plugges ut/inn Kova'ens muspeker driver og og hopper rundt om kring av og til, som om underlaget er dårlig/ujevnt, har heller aldri hatt det problemet en eneste gang med razor musa, og har også brukt samme musmatta i 2 år Hva bør jeg gjøre nå ? klage til butikken hvor jeg kjøpte musa ? Er det noen slags drivere jeg må installere o.l ? (ja, jeg har avinstallert razor driverne). En av grunnene til at jeg kjøpte denne musa var at den skulle være driverløs, du konfigurerer den via hardware på musa Endret 19. desember 2009 av Okeblol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå