walla Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 jeg har bare en harddisk og Jeg har et lite problem med den, den viser feil mengde jeg har fylt harddisken. Den sier at jeg har brukt 45gb, men når jeg går inn på c: og markere alt sammen(inkludert skjulte filer/mapper) og tar egenskaper, så viser det at jeg bare har brukt 35gb. jeg fikk dette problemet etter å ha rippet en dvd som brukte ca 10gb på harddisken, og etter at jeg var ferdig og slettet de 10gb, ble ikke det frigjort noen plass på harddisken da jeg så på min datamaskin, men de 10gb som jeg slettet ble borte. Så nå har jeg 10gb som er "usynlig" Lenke til kommentar
walla Skrevet 29. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2003 gjort det.........noen andre forslag? Lenke til kommentar
walla Skrevet 29. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2003 ja, har system work 2003, har prøvd de harddisk sjekkene og virus scanning, fant ikke noe Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 høyreklikk på papirkurven, ta purge files og trykk på purge all Lenke til kommentar
walla Skrevet 29. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2003 TAKKER FOR HJELPEN!!!!trodde jeg hadde disablet den søppelbøtte funksjonen :oops: , hvordan fjerner jeg den funksjonen? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Eller Empty Norton Protected Files og Purge All Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 let litt rundt i optionsene på nortonen din så finner du det sikkert, husker ikke nøyaktig hvor det var Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå