Glutar Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Når du lager sats fyller du vann eller eddik på gjærlåsen,korken skal du vel ta av. Skal se slik ut: Lenke til kommentar
Hightow3r Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Når du lager sats fyller du vann eller eddik på gjærlåsen,korken skal du vel ta av. Skal se slik ut: aha ; ) takker da blir det 25 liter sats på tirsdag Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Fikk lyst og prøve. Har 1 venn som har laget øll 2 ganger og en annen som har satt vin en rekke ganger. Vinen var ikke noe særlig. Men jeg liker ikke vin uansett. Lenke til kommentar
G Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) Det blir vel stor forskjell på resultatet (vinen) om en benytter det butikken selger deg av råstoffer kontra det å bruke egne bær og frukter. Har selv smakt f.eks. meget bra kvalitet på vin av plommer fra en som har holdt på å sette vin i en årrekke. Du kan sette vin av ganske mye forskjellige ting. Det gjelder bare å prøve seg fram og ikke gi opp for lett. Eksempelvis så vil det være stor forskjell mellom resultatene alt etter hvilken plommetype en velger å bruke. Endret 9. april 2010 av G Lenke til kommentar
Scorpieonen Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 jeg holder på å lage sats. Den har stått og "ploppet" i 3 dager nå, men måler ingen alkohol i satsen. Noen som kan svare på hvorfor alkoholinnholdet er null? Har brukt Coobra gjær. 6 kg.sukker, 1l appelsinjuice og 25 l vann. Ser nå på gjærpakningen at det ikke skal brukes gjærlås. Har likevel brukt dette. 1 Lenke til kommentar
Stork1 Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Noen her som har noen tips om plastbrenneren? Tenkte å lage meg en for morroskyld. ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå