Gå til innhold

stram mage og stram brystkasse

Anbefalte innlegg

Heisann

Vet eg har lagt ut et par innlegg de siste ukene men her kommer et til :)

eg har to problemer:

1. eg har normal mage men den ''rister'' litt lett. Det er litt fett der. Hvordan får eg det vekk og får strammere mage?

2. Brystene (er det det heter på en gutt :p?) er litt ''ristete'' de blir halvveis stramme hvis eg strammer, noen som vet hvordan eg får de til å bli strammet 24/7 uten at eg trenger å stramme? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Magen: Lavere fettprosent

Brystkassen: Mer muskler og lavere fettprosent

For å få lavere fettprosent må du være i et kcalunderskudd. Dette kan du oppnå ved å spise mindre enn det du forbrenner. Du burde kombinere dette med kondisjon og styrketrening, men det er ikke noe du må.

Du vet vel hvordan du kan øke muskelmassen håper jeg? :)

Lenke til kommentar

Takker for begge svarene eg fikk :)

hvis eg har skjønt dette riktig så må eg har lavere fett prosent for å få strammer mage og dette får eg ved et kcalunderskudd kombinert med kondisjonstrening og styrketrening

for å få strammere brystkasse må eg ha et kcaloverskudd kombinert med styrketrening som strammer området rundt brystkassen

riktig? :)

Lenke til kommentar

Det der med ristene bryster og sånt er bare pupberteten.

Du vil ikke være den typen med flat bryst eller?

Så forslaget mitt er, tren styrke, tungt og jævlig. Ikke prøv å gå ned i vekt, da vil du bare se tynnere ut enn du er. En tommelreggel er at du skal veie i forhold til høyden, eks.. Er du 170cm skal du veie 70kg, er du 175 skal du veie 75kg osv.

Endret av Pijus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...