Sitronsaft Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Jaja, er ingen grunn til å være uvenner, og jeg kan ikke bevise noe. Synd du ikke fikk pengene dine da! 10k kunne finansiert mye rart det Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Hei. I dag så kjedet jeg og en kamerat oss. Vi gikk inn på Jippii.no og begynte å snakke med en gutt. Så kledde vi oss ut som jenter, og fikk gutten til å onanere på cam. Dette ble filmet. Etterpå snakket vi med han, og han tilbød seg å betale oss penger for å slette filmen. Altså ikke vi som kom med forslaget. Han sa at familien hadde mye penger, og at han kunne noen tusenlapper. Det jeg lurer på er; kan noe av det jeg har gjort regnes som utpressing eller straffbart på noen måte? Og ved eventuell overføring av penger, kan han spore et kontonummer jeg gir han? Noen andre tanker? takk ÆSJ! Hva slags menneske er du egentlig? Slett filmen, informer gutten og glem at dette har skjedd! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Om noen hadde gjort noe slik så hadde jeg personlig sørget for at ansvarlig også hadde fått et jævlig liv. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Jeg skjønner godt at det er fristende når man plutselig blir tilbudt 10k, "problemet" har jo vært at ts i hele tråden har "argumentert" med hue i ræva for å prøver å overbevise enten seg selv eller andre om at det ikke var galt å ta i mot pengene. Det var det nemlig aldri tvil om at det var. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå