mollasund Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Lagde et kosthold som jeg skal prøve å følge hver dag, ser det bra ut? Hva må jeg forandre? Frokost (07:00 - 07:45) 3x Grove knekkebrød med Ost eller annet pålegg Vann Skole (10:45-11:15) 4x Brødskiver med diverse pålegg(evt. Leverpostei) Melk Frukt Lunch (14:00-15:00) Havregryn med melk og 2x knekkebrød med pålegg Vann Middag (16:00-18:00) Middag til mor og far Vann eller Pepsi Max Kveldsmat (20:30-21:00) 4x Brødskiver med makrell i tomat Melk Lenke til kommentar
different Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Det går jo kun i kornprodukter? Mindre brød, mer grønt, mer kjøtt. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Hva er målet ditt? Opp i vekt, ned i vekt eller bli ståedne på vekten? Eller tenker du på generelt sunt kosthold? Lenke til kommentar
Tjorven #138 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) Trolig litt mye protein og lite karbohydrat i frokosten din. Kjør i deg en banan eller et eple i tillegg og kanskje bytt til et lysere knekkebrød. Du har høyt protein nivå i kostholdet du legger opp til her, men du trenger det muligens? Trener du mye? Ellers så ser det bra ut for meg :-) Endret 23. desember 2009 av Tjorven #138 Lenke til kommentar
Knife Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Mye proteiner? Jeg synes det var en grei passe mende proteiner, spørs jo også hva målet til TS er. Holder han på med mye idrett så funker proteiner ganske bra. Som eks meg. Jeg skal ha i meg rundt 166g proteiner hverdag. De siste 6 måndene har jeg gått på et heftig høy-protein kost med 3 liter melk, 4 egg, cottage cheese, tunfisk, havregryn, kylling og jeg lever fortsatt : ) Lenke til kommentar
Tjorven #138 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Dæven! :-) Driter du vedkubber? Sant som du sier at det kommer ann på målet. Men det du skal huske på er at Proteiner ikke er lettførdøyd kost, derfor er det lurt å flytte proteinene til middag/kveld, da disse er med på å roe ned fordøyelsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå