mge Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Ja her er det vidåpent som gjelder. Tatt med 50mm 1.4. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Kult konsept, men synes det blå reklameskiltet i bakgrunnen (toppen) ødelegger helhetsinntrykket. Edit: Muligens om du croppet bort bittelitt fra topp og bunn? Endret 19. desember 2009 av TGB Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Fint, mangler kanskje det lille "ekstra" for at det skal være MEGET fint. Ser ikke helt forstyrrelsen i skiltet når du clearly gjør et street-foto (som jeg liker mere og mere når jeg nå ser på det mens jeg skriver...). Er jo liksom litt liv i det med div skilt,action osv her. I tillegg syns jeg skiltet faktisk i positiv retning balanserer fargene fint slik at jeg får et mer helhetlig bilde å forholde meg til. I negativ retning syns jeg du med 50mm`ern (selv om det kanskje hadde blitt litt ubehagelig) kunne gått enda lengre ned i brosteinene med kameraet for å VIRKELIG fått skarpheten i dette objektivet fremhevet. Ellers alt i alt et fargerikt, actionfylt og underholdende bilde som gir meg assosiasjoner til gatevandring i Oslo. Og da har du vel overbevist meg Lenke til kommentar
TGB Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 For å påpeke, mener ikke hele reklameskiltet skal bort, bare den øvre delen; men igjen - bare mitt syn Lenke til kommentar
mge Skrevet 19. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2009 Ja, det er jo et relativt markant område som er brent ut i det reklameskiltet der... Legger ved en versjon der høylyset fra skiltet er cropet bort. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Jeg synes dette ble bedre, men er litt smak og behag naturligvis. Forøvrig tror jeg tipset om å gå enda lavere er et veldig bra tips. Muligens også fått stein-skille til å treffe nøyaktig nede i venstre hjørne også, bedre komposisjonsmessig. Endret 19. desember 2009 av TGB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå