Gå til innhold

Filosofi over kastemerker

Anbefalte innlegg

Noe jeg alltid har lurt på, er hva som er motivasjonen bak å gå med såkalte kastemerker, altså klistremerker mellom øyenbrynene for indiske kvinner. Er dette bare en helt tilfeldig "dekor" de limer på seg for å føle seg som den kvinne de kanskje ikke ser seg selv som innimellom alle teppene - eller er det rett og slett en del av et spill - slik at dartpilene skal treffe når man spiller, ja, Dart? Det høres jo i grunn logisk ut: Kastemerke, de KASTER mot det for å treffe blink!

Hva tror du?

Endret av JeanDietrich
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det var ikke spørsmålet. Vennligst la være å stå på ski før du har smurt dem!

Off topic, men den der lo jeg godt av! :D Bra skrevet. (Syntes forøvrig selv at monkeybone setter sin egen intelligens meget høyt og er flink til å rakke ned på andre.... Fallhøyden fra pidestaller KAN være for høy..... )

OT:

Har ei indisk venninne og hun bruker merket kun til pynt. Det er altså ikke et tredje øye eller noe slikt tull, men pynt, på lik linje med sminke. Syntes hun kler det jeg, det fremelsker hennes eksotiske skjønnhet syntes jeg. Nå er hun veldig pen fra før av da, selv uten pynt... :)

De fleste i india tror vel på noe religiøst vissvass og bærer derfor merket i pannen...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...