JeanDietrich Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Noe jeg alltid har lurt på, er hva som er motivasjonen bak å gå med såkalte kastemerker, altså klistremerker mellom øyenbrynene for indiske kvinner. Er dette bare en helt tilfeldig "dekor" de limer på seg for å føle seg som den kvinne de kanskje ikke ser seg selv som innimellom alle teppene - eller er det rett og slett en del av et spill - slik at dartpilene skal treffe når man spiller, ja, Dart? Det høres jo i grunn logisk ut: Kastemerke, de KASTER mot det for å treffe blink! Hva tror du? Endret 19. desember 2009 av JeanDietrich 1 Lenke til kommentar
McDuck_ Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Disse tider er fantastiske, hvor vi så lett kan finne informasjon for å lette oss for misforståelser og lavpannede spekulasjoner: http://en.wikipedia.org/wiki/Tilaka Endret 19. desember 2009 av Monkybone Lenke til kommentar
JeanDietrich Skrevet 19. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2009 Det var ikke spørsmålet. Vennligst la være å stå på ski før du har smurt dem! 1 Lenke til kommentar
JeanDietrich Skrevet 19. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2009 Disse tider er fantastiske, hvor vi så lett kan finne informasjon for å lette oss for misforståelser og lavpannede spekulasjoner: http://en.wikipedia.org/wiki/Tilaka Nå skal det dessuten sies at jeg har en ganske høy panne. Støtter du jødeutryddelsen, siden du bruker "lave panner" som et synonym for uintelligent? 1 Lenke til kommentar
Reltih Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Er det ikke en erogen sone da? Som en andre klitoris? Du gnir dem i pannen, og lar 'magien skje'. Trodde dette var allmenn kunnskap...? Lenke til kommentar
RWS Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Det var ikke spørsmålet. Vennligst la være å stå på ski før du har smurt dem! Off topic, men den der lo jeg godt av! Bra skrevet. (Syntes forøvrig selv at monkeybone setter sin egen intelligens meget høyt og er flink til å rakke ned på andre.... Fallhøyden fra pidestaller KAN være for høy..... ) OT: Har ei indisk venninne og hun bruker merket kun til pynt. Det er altså ikke et tredje øye eller noe slikt tull, men pynt, på lik linje med sminke. Syntes hun kler det jeg, det fremelsker hennes eksotiske skjønnhet syntes jeg. Nå er hun veldig pen fra før av da, selv uten pynt... De fleste i india tror vel på noe religiøst vissvass og bærer derfor merket i pannen... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Vennligst ha litt mer seriøsitet når man poster noe, dette blir ikke tolket som annet enn trolling og stenges derfor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg