Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

15 år gammel gutt, får ikke ordentlig stå?

Gjest Guest_todd_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_todd_*

Heisann hoppsan! jeg er en 15 år gammel gutt som har fått problemer med og få ordentlig stå, dette har pågått i et par måneder. Jeg er i et seriøst forhold med en jente, og vi har hatt sex engang. Men etter den ene gangen så har jeg liksom ikke fått ordentlig stå, penisen blir ikke helt stiv. Den gangen vi hadde sex så gikk alt fint, jeg var ikke nervøs eller noe så det er ikke snakk om presentasjons angst. Men nå får jeg ikke helt stå, aleine eller med henne. Dette er utrolig frustrende. Jeg lurer veldig på hva som er problemet mitt, jeg har ikke lyst å gå til legen, rett og slett fordi jeg ikke tør å snakke med pappa om det. Kan det være et psykisk problem? jeg har blitt ganske stressa i høst, mye skole, mye av alt og har vært litt "nede". Å når lillemann streiker så blir jo ikke ting bedre, men noen forslag? noen som sliter med det samme? Kan det være noe fysisk? Hva er en eventuel løsning på problemet ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Typiske årsaker til ereksjonsproblemer er stress, herunder tretthet og utmattelse. Andre årsaker er overvekt, for mye alkohol (noe jeg ikke håper på siden du bare er 15).

Det er heller ikke uvanlig at gutter på din alder har korte perioder med hormonelle endringer, noe som kan påvirke ereksjonen. Det er dog ikke langvarig.

Jeg foreslår at du gir det noen uker, dersom det ikke har rettet seg i løpet av januar, bør du oppsøke din lege. Ikke bruk helsesøster, men gå direkte til kilden. Din lege har taushetsplikt. Noen kommuner har også et ungdomsmottak som du kan oppsøke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...