Wutwut Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Edited posten om til en post hvor folk kan spørre om ting i MW2. Så er det noe du lurer på? Spør her! - NiiiK Endret 19. desember 2009 av JT_NIKO Lenke til kommentar
kjellung Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Vell, når jeg bruker predator og får en kill så kan jeg bruke neste killstreak reward iallefall ;> Lenke til kommentar
TheXboxFreek Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Killstreak-rewarden gir bare kills til killstreaken din hvis du ikke har dødd etter at du fikk den. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 19. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2009 Killstreak-rewarden gir bare kills til killstreaken din hvis du ikke har dødd etter at du fikk den. Ja, det vet jeg. Men det virker som at det ikke funker for det :S Nja, skal teste senere i dag ; p Nytt spørsmål: Om jeg sender ut killstreaken min, ETTER jeg har død, tells det da? Lenke til kommentar
Road11 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Killstreak-rewarden gir bare kills til killstreaken din hvis du ikke har dødd etter at du fikk den. Ja, det vet jeg. Men det virker som at det ikke funker for det :S Nja, skal teste senere i dag ; p Nytt spørsmål: Om jeg sender ut killstreaken min, ETTER jeg har død, tells det da? Svaret står jo i det du quotet. Nei. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 19. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Svaret står jo i det du quotet. Nei. Nei det gjør det ikke. Om jeg bruker killstreaken min etter jeg har dødd og ikke før, telles det da? EDIT: I Quoten står det at etter jeg FIKK den, men er usikker på om det var bevist. Endret 19. desember 2009 av JT_NIKO Lenke til kommentar
teehee Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Om jeg bruker killstreaken min etter jeg har dødd og ikke før, telles det da? Dette er egentlig ikke så vanskelig å forstå. Får du predator og bruker den før du dør så telles dette som kills til killstreaken. Får du predator og noen dreper deg sånn at du ikke får brukt den før du spawner igjen så telles det ikke på killstreak. Svar på spørsmålet ditt: Nei, killstreaken din telles ikke som killstreak kills hvis du bruker den etter du har dødd. Endret 19. desember 2009 av Wabakki Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 19. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2009 Dette er egentlig ikke så vanskelig å forstå. Får du predator og bruker den før du dør så telles dette som kills til killstreaken. Får du predator og noen dreper deg sånn at du ikke får brukt den før du spawner igjen så telles det ikke på killstreak. Svar på spørsmålet ditt: Nei, killstreaken din telles ikke som killstreak kills hvis du bruker den etter du har dødd. Takk for at noen kom med ordentlig svar. Btw, editer posten til en spørsmåls post om MW2. Lenke til kommentar
TheXboxFreek Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Dette er egentlig ikke så vanskelig å forstå. Får du predator og bruker den før du dør så telles dette som kills til killstreaken. Får du predator og noen dreper deg sånn at du ikke får brukt den før du spawner igjen så telles det ikke på killstreak. Svar på spørsmålet ditt: Nei, killstreaken din telles ikke som killstreak kills hvis du bruker den etter du har dødd. Takk for at noen kom med ordentlig svar. Btw, editer posten til en spørsmåls post om MW2. Og takk til deg, for at du ikke forsto hva vi mente med en gang Lenke til kommentar
Merko Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Det er allerede en slik tråd. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1140954 Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 20. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2009 Det er allerede en slik tråd.https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1140954 Trodde det var generell prat jeg? Bare lar tråden være, mod kan gjerne stenge den, men det fins ikke en helt lik tråd, som er fokusert på spørsmål. Jaja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå