Horsefetish Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Når jeg har full lyd på mine Logitech høytalere hører jeg engelske folk snakke om Russland uten å ha noe som helt program oppe. Noen som kan bringe litt lys på dette? Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Mine høytalere begynnte plutselig å spille musikk uten noe som helst program som var oppe. Det var en cd inni Tok meg 20 minutter å skjønne det Endret 18. desember 2009 av Mariofrans Lenke til kommentar
Horsefetish Skrevet 18. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Mine høytalere begynnte plutselig å spille musikk uten noe som helst program som var oppe. Det var en cd inni Tok meg 20 minutter å skjønne det Jeg har ingen cd inni, ingen programmer oppe og det kommer fortsatt lyd ut :S det høres ut som en nyhetssending eller noe sånt :S Endret 18. desember 2009 av Horsefetish Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Noen som bruker teleslynge i nærheten av der du sitter? Hos besteforeldrene mine slår den som sender lydsignalene til teleslynga ut på høyttalerne på microanlegget dems Jeg aner ikke om f.eks. en radiosender kan forårsake det samme. NRK kringkaster jo en engelsktalende nyhetskanal. Lenke til kommentar
Horsefetish Skrevet 18. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2009 Noen som bruker teleslynge i nærheten av der du sitter? Hos besteforeldrene mine slår den som sender lydsignalene til teleslynga ut på høyttalerne på microanlegget dems Jeg aner ikke om f.eks. en radiosender kan forårsake det samme. NRK kringkaster jo en engelsktalende nyhetskanal. Ingen ting av radioer er på og ikke noe teleslynga her nei jeg vet ikke hva som kan forårsake det. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 (Får øyeblikkelige assosiasjoner til en tegneseriestripe jeg så med overskriften Russarane Kjem..) Har du prøvd å koble pcen fra anlegget? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Hvilket anlegg har du ? Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Var jo en tråd om dette for ikke så lenge siden, en fyr som hørte at høyttalerne hans pratet fransk. Det som mest sannsynlig skjer er at kablene som går fra forsterkeren til selve høyttalerne plukker opp radiobølger (gjerne AM-bølger) og du ender opp med å høre på radioprogrammet, ufrivillig. Du får vel bare skru ned volumet når du ikke hører på noe eller skru av forsterkeren. Om stemmene høres mens du hører på musikk osv. og det er signifikant nok til å plage deg så kan du enten prøve å skjerme kablene på en eller annen måte, eller kjøpe deg kabler som er mer skjermet enn de du har nå, evt. prøve å flytte litt rundt på kablene til å begynne med. Håper det hjalp litt Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Det har vært diskutert en hel del tidligere, og var vanlig på logitech anlegg for et par år siden. Det er am-sendinger ja. Lenke til kommentar
xWeeNx Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Har hatt noen episoder med russisk radio på gitarforsterkeren på bandøving. Sikkert noe av det samme som dette. Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Har du noen gadgets på desktop som det kanskje kommer lyd fra? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Har du noen gadgets på desktop som det kanskje kommer lyd fra? Det er nok, som tidligere nevnt flere ganger, am-sendinger som plukkes opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå