Montag Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Jeg trenger mer lagringsplass til min laptop og har falt for Seagate FreeAgent Go. Noen som har erfaring med denne disken? Tenker særlig på varmeutvikling, støy, strømforbruk, softwarefunksjonalitet, etc. Endret 18. desember 2009 av Montag Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Såvidt lånt meg en slik gjennom muderns jobb. Virka grei den Ikke noe støy, liten og lett, pen å se på og ikke spesielt varm. Stabilitet og lignende har jeg null peil på, da jeg bare brukte den i noen timer. Er et godt valg, etter min mening Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Har selv en lignende, og jeg vil slå fast at det er et bra produkt. Ikke særlig varm, lite støy (bortsett fra når du setter i strømmen, men det er bare en grei oppstartslyd). Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Litt lyd er bare fint, så man vet at det fungerer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå