TheOats Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Den kommer ikke lengre en tellingen av RAMen, etter det skjer det ikke noe, og HDD lampen på pc'en står bare å lyser. De gangene det går greit å starte den derimot kommer det et slaks klikk fra inne i pc'en. Noen som vet hva som kan være galt? Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Den kommer ikke lengre en tellingen av RAMen, etter det skjer det ikke noe, og HDD lampen på pc'en står bare å lyser.De gangene det går greit å starte den derimot kommer det et slaks klikk fra inne i pc'en. Noen som vet hva som kan være galt? gå til forhandleren de vet (nesten) alt Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 19. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Den kommer ikke lengre en tellingen av RAMen, etter det skjer det ikke noe, og HDD lampen på pc'en står bare å lyser.De gangene det går greit å starte den derimot kommer det et slaks klikk fra inne i pc'en. Noen som vet hva som kan være galt? gå til forhandleren de vet (nesten) alt Kan jo høre med dem ja. Men det er lengesiden jeg kjøpte den, og jeg satte den sammen selv (kan jo være et problem der). Endret 19. desember 2009 av TheOats Lenke til kommentar
windows7 Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Hvor gamle er RAM brikkene du har? Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 25. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2009 Ikke sikker på hvor gamle de er men jeg bruker disse. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 25. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2009 Multicom (der jeg kjøpte pc'en) sa at jeg burde laste ned ett program fra produsenten av harddisken's sider for å teste harddisken (Det er en Samsung SpinPoint F1 HD502IJ. Fant det riktige tror jeg, det heter Hutil. Men det sto noe om at jeg kan miste data vist jeg kjører det, noen som har erfaringer med dette programmet? Lenke til kommentar
ghostwolf Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Harddiskfeil. Bytt disken, da den kommer med klikkelyder er det bare å kaste den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå