Whoopy Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Hey, her kan du fortelle om dine morsomme, litt utenom det vanlige, hendelser som har skjedd deg i multiplayer-delen av MW2 Selv fikk jeg en Care Package i går, og like før den blei droppa på bakken løp en teammate og venta på den for å ta den. Det som skjer er at hele pakka faller oppå han og han blir knust. Karma ftw! Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 En artig hendelse var da jeg hadde to sentury guns som beskyttet meg, mens jeg stod i et hjørne. Kunne bare vente på killstreaks. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Når jeg fant en fyr spille CS istedet for å drepe! Neida. Var en litt morsom hendelse tidlgiere idag. Var en på det andre laget som requesta care package, så løp jeg mot helikopteret der den slapp pakken ned, skøyt fienden og tok pakka selv. Rett etter på ser du "Player XX has lefted the game" xD Lenke til kommentar
nichoBK94 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 En artig hendelse var da jeg hadde to sentury guns som beskyttet meg, mens jeg stod i et hjørne. Kunne bare vente på killstreaks. du kan ikke få killstreaks med sentry guns fordi de kommer med sånn helikopter ( eller emergency airdrop) Lenke til kommentar
krgjingflknuewrhbflgauhe Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Går da ann å få sentry gun utenom carepackage og emergency airdrop, er vel på 4 eller 5 kills man får den hvis man har den aktivert Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Det rareste og teiteste er jeg har opplevd er vel 18 stk, free for all på rust, evt. domination med 18 stk på rust der omgangen aldri ender før host ender, blir heftlig med choppergunner og ac130 der ja Lenke til kommentar
Fisha Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Kastet 2 carepackagesmokes oppå hverandre, en teammate skulle ninjae den første og ble drept av den andre. Die ninjas! Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Kastet 2 carepackagesmokes oppå hverandre, en teammate skulle ninjae den første og ble drept av den andre. Die ninjas! Haha, det er hva man kan kalle karma =) Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Engang løp jeg forbi en teammate som kasta carepackage røyk. Også datt carepackegen på meg! En annen ting er at jeg ble skyti av en choppergunner (den du kontrollerer selv) også ble jeg kastet ut av banen og kræsja rett i bygget. (Det var på den banen med helikopter i midten av kontorer osv.) Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Når jeg fant en fyr spille CS istedet for å drepe! Hahaha. Morsomste jeg har vært med på var under en server-bug som gjorde at 18 stk spilte Free For All på rust (Som mange her har opplevd). Makan til kaos Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) Opplevde en merkelig bug/lag på FFA for en liten stund siden. Vet ikke helt hva som skjedde, men må ha vært noen alvorlige problemer med hosten. Det førte ihvertfall til at alle untatt meg frøs helt opp og kunne ikke bevege seg. Jeg løp rundt og skjøt på folk som stod helt stille i ihvertfall 3-4 minutter. Var ganske så digg faktisk. Fikk en nice kilsltreak før folk begynte å bevege seg igjen. Endret 23. desember 2009 av Cuz Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Irriterende lægg her i sted (går under teit hendelse). Spilte S&D, skjøt en kar som lå stille i kanskje 5 sekunder, plutselig var han et helt annet sted, og plutselig var han oppi trynet mitt og knivstakk meg Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Irriterende lægg her i sted (går under teit hendelse). Spilte S&D, skjøt en kar som lå stille i kanskje 5 sekunder, plutselig var han et helt annet sted, og plutselig var han oppi trynet mitt og knivstakk meg Sånt er evig irriterende. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Noen andre enn meg som har opplevd buggen der alle på serveren har evig med nades/grenade launchers? Faen til kaos.. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Spilte en Search & Destroy her da det var overtime, meg mot den beste på andre laget. Fikk opp UAV og skulle drepe han lett. Hoppet frem og døde momentant. På killcam ser man at han har en Throwing Knife fremme og hiver den. Den hopper jeg riktig nok over og han bommer grovt. Men jeg dør senere allikevel. Det som må ha skjedd var at kniven traff veggen bak meg og falt tilbake på meg og drepte meg. Nesten lik hendelse skjedde senere da en fyr skøt et launcher skudd som traff bakke, vegg, vegg i et hjørne og meg i ryggen og jeg døde av et impact skudd som det heter. Jadda... Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Morsomste er jo når man eier, og får en talemelding: Fak u, u runing teh game, gtfo, fak u Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Jeg håper de som sender sånne meldinger får en langsom og smertefull død. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) Jeg spiller ground war på terminal og mitt lag eier det andre laget så to dudes på det andre laget fra samme klan bestemmer seg for å være morsomme og setter seg med riot shields i den delen som connecter flyet med terminalen. Vel på det tidspunktet har jeg ca 19 kills i killstreak og er tom for kuler på main våpenet (forflytter meg da til den delen av terminalen som flyet er connecta til) så jeg bruker sidearmen til å drepe ca 4 stk (så jeg har 23 i killstreak) som popper opp bak dem. Men når jeg da er tom for kuler på sidearmen og bare har 2 kills igjen til nuke så løper jeg inn i den gangen de er i, kniver dem begge og nuker:) Var ihvertfall veldig artig der og da Her er bildet etter nuken btw: edit: bildet funket ikke første gangen Endret 27. desember 2009 av sureup Lenke til kommentar
Whoopy Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 Hvordan i alle dager klarte du å knife to stk med shield når de sto ved siden av hverandre? Lenke til kommentar
sureup Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Hvordan i alle dager klarte du å knife to stk med shield når de sto ved siden av hverandre? Hva mener du? To stk med riot shield er ikke nok til å blokkere hele den gangen, og uansett så bevegde de seg litt hele tida. + jeg glemte å nevne at jeg kastet inn en flash som desorienterte de litt så de stod etter hverandre langs veggen da jeg kniva. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå