TMB Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Vis du har noe meninger om du er enig eller ikke, vil jeg gjerne høre om dem! favorittene er: -Karpe Diem -Erik & Kriss -Dirty Oppland Skam deg. kjæft'a bøg Så han er homo fordi han ikke liker norsk rap? I så fall er jeg halvt homo Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Kan igrunn ikke fordra rap, men jeg er faktisk enig i at Norsk rap høres bedre ut en f.eks Amerikansk. Klover i Kamp er jo faktisk tidvis smågeniale. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Vis du har noe meninger om du er enig eller ikke, vil jeg gjerne høre om dem! favorittene er: -Karpe Diem -Erik & Kriss -Dirty Oppland Skam deg. kjæft'a bøg Les retningslinjene for forumet og så kom tilbake Det er ingen som bryr seg om hvor tøff du er. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Trådstarter: Klovner i Kamp og Gatas Parlament er etter min mening de beste norske rappergruppene. Sjekk de ut. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Kan igrunn ikke fordra rap, men jeg er faktisk enig i at Norsk rap høres bedre ut en f.eks Amerikansk. Klover i Kamp er jo faktisk tidvis smågeniale. Da vil jeg si det er naturlig å stille seg selv spørsmålet, "hvor mye amerikansk hip-hop har jeg egentlig hørt utenfor The Voice?". Endret 28. desember 2009 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Coa Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Jeg må si at Paperboys faktisk ikke er så verst. Norsk rap er genrellt dårlig, men det finnes et par grupper og artister som har peiling. Det meste av det som spilles på The Voice er bare flaut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå